me'
تقدیمیا
امید وارم خوب توضیح داده باشم-...(بگین که نریدم)
برای جین=دختری؟؟
...
جینجر خودت جواب بده😂✨
#ناشناس
me'
نه پسرم
🗿🌼
بچه ملتو اذیت نکن عه
وقتی توی ناشناس صحبت میکنین قربونتون میرم🤏🏻🎀