داشتم میگفتم بلاخره یه امتحانیو بیست کامل میگیرم که خورد تو ذوقم 🗿💔
اگه به جای فاعلون مینوشتم فاعلوا بیست میشدم🥺
me'
چطوری
خداروشکر خوبم شما چی😁
me'
خداروشکر خوبم شما چی😁
شکر همیشه خوب باشی
هعی دارم میمیرم از استرس
me'
شکر همیشه خوب باشی هعی دارم میمیرم از استرس
ای بابا برایت دعا میکنم موفق باشی✨🌷
me'
ای بابا برایت دعا میکنم موفق باشی✨🌷
ممنون شما هم موفق باشی ✨
فردا امتحان فارسی داریم و کتاب و دفترم از دیروز گمه برا همین نمیدونم چیکار کنم