وقتی میخوای فیلم بگیری: بزار برای گلبرگا چتر بگیرم😂
me'
یعنی همون دیگه🙂
نه میگم کار روانشناسی ای چیزیه یا خودت همینجوری تصمیم گرفتی؟
me'
نه میگم کار روانشناسی ای چیزیه یا خودت همینجوری تصمیم گرفتی؟
آره تا بتونم خودم به خودم تلقین کنم.
me'
ولی تو واقعا خوشگلی! فازت چیست؟😔
واقعا؟
آخه نمیدونم چرا انقدر فکر میکنم نیستم
ولی اخه تلقین برای چیزیه که مثلا میگی صد بار من سرطانم خوب میشه(با یان مثالام🤣)
ولی دیگه نماز و مثبت اندیش بودن رو باید برنامه ای کاغذی چیزی بنویسی امضا کنی یا یه کاری کنی که انجامش بدی تلقین نمیخواد که😁