everything is ok but I dont know why I dont feel anything to enjoy ,the moments , hours and day just pass..
Save me from this..
وا این کجاش عجیبه که زندگیمو دوست دارم و ازش راضی ام ولی داره از خودم بدم میاد ؟
Fourth of July
چنل مال یکی دیگست من و رایجل:انجام هرکاری که دلمون خواست
چنل من و شما نداره که🤣