دیگه از اقتصاد اسلامی ها تا لیبرال ها چپی ها کومنیست ها فمنیست ها و هزارتا ایست دیگه قبول دارن بانک ها دارن اقتصاد ایران رو نابود میکنن
مردمم که مشکلی با برخورد ندارن
دقیقا چه چیزی باعث شده برخورد نشه؟
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باشه ولی درخشان (جمهوری اسلامی) بره برانکو نمیاد، شیخ الشیخاوی میاد با مادرت همبستر میشه و یه داداش به نام عبدالخالق برات به جا میذاره
@fraame ☫رسانه فریم☫
اعتراضات به وضعیت بد اقتصادی از مسیر خودش خارج شده و به یک اغتشاش و جنگ داخلی تبدیل شده است، از نیروانتظامی و سپاه پاسداران سرکوب سنگین معترضین را میخواهیم