فریملس یعنی بدون قاب، یعنی مثل یه پنجرهی بزرگ و باز که هر چیزی رو میشه توش دید
در کل بخوام بگم زندگی من بدون سانسور اینجاست...
محمدباقر هستم لقب زیاد دارم معروف ترینش اوس باقره 🥲😂
داستان زیاد داره میگم...
۱۷ سالمه از وقتی یادم میاد با داییم میرفتم برق کشی ساختمون و عشقمه این کار ولی تو همه زمینه ای کار کردم و تجربه دارم 😌
عاشق رنگ آبی و سبزم
و قشنگ ترین چیزی که بهش افتخار میکنم اصفهانی بودنمه😎
حدودا ۴/۵ سال هست که عضو کانون پرورش فکری هستم و باعث افتخاره که تموم داستانم از کانون شروع میشه😌🥲
#پروژهـ۲
ساخت کافه داخل مرکز ۱۰ با کمک بچه ها که یکی از بهترین روز های عمرم رو کنارشون بودم❤️🩹😉
(بدون هیچ پولی با هیچی ساختیم ولی آخر بدون تشکر کانون خرابمون کرد:)
اقایون👇
نیما
صدرا
میثم
امیرعلی
علیرضا
ـــــــــــــــــــــ
خانم ها👇
ولی پور
فراهانی
محمدی
مهجور
و ... که اسمشون یادم نیست با هم ساختیم این کافه رو ، استارت کار هم حدودا از ۱۴۰۳/۶/۳ و تا آخر تابستون تموم شد🥰
راستی ستون های زشت رو هم به کمک چند تا از اعضا یه نقاشی ونگوک خوشگل رو روش کشیدیمممم🥺🥲🥲