eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
308 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از دل نه از سلول سلولم...
۱۹دی هم رفت تو پوشه روزای قشنگ.
به زیتون قسم بعد امتحانا جوری بخوابم که خرس قطبی نخوابیده باشه .
از همین تریبون اعلام میکنم هرآن امکان داره آبجیمو خفه کنم .
امشب همه دست جمعی بیخوابی زده به سرمون .
بچه ها ولی مه توی خیابونا>>>>
در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست می نشینی روبه رویم خستگی در میکنی چای می ریزم برایت توی فنجانی که نیست باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟ باز میخندم که خیلی...!گرچه میدانی که نیست شعر میخوانم برایت واژه ها گل می کنند یاس و مریم می گذارم توی گلدانی که نیست چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟ وقت رفتن می شود با بغض می گویم نرو پشت پایت اشک می ریزم در ایوانی که نیست میروی و خانه لبریز از نبودت میشود باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست رفته ای و بعد تو این کار هر روز من است باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست _بیتآ اَمیری (شاعر قرن معاصر)
از عاشقان سفت و سخت پیتزام .
بلد نیستم متن غمگین بنویسم تا متوجه حال بدم بشید پس در نتیجه همینقدر ساده بفهمید که فقط بغض و اشک و گریه .
اگه ازم میپرسیدن بدترین روز زندگیت کی بود قطعا میگفتم پنجشنبه بیست دی .