بلد نیستم متن غمگین بنویسم تا متوجه حال بدم بشید پس در نتیجه همینقدر ساده بفهمید که فقط بغض و اشک و گریه .
بچههاجون دعا میکنید همچی اوکی بشه؟😭.
من به نشدن عادت دارم،هردفعه نشده اما این بار خیلی برام زور داره که نشه چون واقعا خستم .
https://eitaa.com/joinchat/2238645295C351e436b29
سیسیا از چنل الینا حمایت کنید،ماچ به کلتون🪄 .