https://eitaa.com/joinchat/2238645295C351e436b29
سیسیا از چنل الینا حمایت کنید،ماچ به کلتون🪄 .
حالاکه فک میکنم پرایوت زدن کار اشتباهی بود و کم کم دارم به این نتیجه میرسم اینجارو دیل بزنم .
سیسیا نمیدونم بخاطر مودی بودنمه یا حس خجالت و غریبی اما خب تصمیمیه که گرفتم و میخوام اینجارو دیلیت کنم از همه شما چهل و شیش نفر که دعوتم رو قبول کردید و اومدید توی جانان و کنارم بودید خیلی خیلی خیلی مچکرم و حتی خیلی خوشحال شدم که یه همشهری پیدا کردم وتا یادم نرفته میخوام از سامیه عزیزم،سارای خوبم،ریح قشنگم،زهرای مهربونم و بابونه ماهم و بقیه شماها خیلی خیلی ویژه تشکر کنم و یه پک ماچ و بغل اشناتیون بهتون تقدیم کنم😭 .
خلاصه که از بودنتون خیلی خوشحالم و خداحافظ🪄.