امنیت داشتن پیش آدما خیلی مسئله مهمیه . اگر اون حس امن بود یه آدم رو من نتونم دریافت کنم نمیتونم بهش اعتماد کنم . باهاش سرد برخورد میکنم و ازش فاصله میگیرم . پس یه نگاه به آهن ربای امن بودنتون بندازید شاید از کار افتاده و نمیتونید اونقدر امن باشید .
بچه ها بهتون توصیه میکنم اگه خواستید برید سینما و فیلم ببنید،صبحانه با زرافه ها رو نبینید .