بچه ها بهتون توصیه میکنم اگه خواستید برید سینما و فیلم ببنید،صبحانه با زرافه ها رو نبینید .
بچههاجون از نظرمن چشمای آدما خیلی قشنگن . اصلا چشمای آدمای مورد علاقه من واقعا ماچ ماچیو پرستیدنین . مراقب چشمای آدما باشید،این چشما خیلی قشنگن😭💗.