بچه ها بهتون توصیه میکنم اگه خواستید برید سینما و فیلم ببنید،صبحانه با زرافه ها رو نبینید .
بچههاجون از نظرمن چشمای آدما خیلی قشنگن . اصلا چشمای آدمای مورد علاقه من واقعا ماچ ماچیو پرستیدنین . مراقب چشمای آدما باشید،این چشما خیلی قشنگن😭💗.
غرای من هی روهم جمع میشه ، جمع میشه،قشنگ تلمبار که شد،توی یه گلدن تایم منفجر میشه . ینی اینجوریه که من بخاطر اینکه چند هفته پیش یه لباس میخواستم بخرمو موجودیش تموم شده و از اون موقع تو فکرم مونده غر میزنم و حتی گریه میکنم،بله این منم،خود خود من.