eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
310 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه‌هاجون آهنگای The Don انقدر قشنگه که فقط ماچ بهش🪄.
غرای من هی روهم جمع میشه ، جمع میشه،قشنگ تلمبار که شد،توی یه گلدن تایم منفجر میشه . ینی اینجوریه که من بخاطر اینکه چند هفته پیش یه لباس میخواستم بخرمو موجودیش تموم شده و از اون موقع تو فکرم مونده غر میزنم و حتی گریه میکنم،بله این منم،خود خود من.
شارژرمو جنا هاپولی کردن.
این خیلی بده که شارژر من به گوشی بابام میخوره و بالعکس ولی وقتی من شارژر ندارمو برای بابامو میخوام نمیده میگه براخودم شارژ نداره، در حالی که هفتاد درصد شارژ داره🚮.
آخه مرد هفتاد درصد کمههه ؟
توی گوشی یه قسمت حالت ذخیره نیروعه که چند درصد شارژو ذخیره میکنه بیشتر مواقع تا موقع اضطراری استفاده کنیم،ولی الان هرچقد دنبال یه دکمه ای چیزیم که بتونم استفاده کنم،نیست که نیست انگار فقط یه بخش نمادینه .
‏فقير تويى كه منو ندارى.
فک کن یه گوشه نشستی داری به آینده و بدبختیات فک میکنی بد یهو تمام غم و غصه عالم هجوم میاره سمتت .
باگریه های امشبم میتونیم آب شرب مناطق محرومو تامین کنیم .
چشام میسوزه🚮.
بدبختی بالاترازاین که فردا بایدبریم مدرسه ؟