eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
310 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز خیلی خوشگلم .
_
هدایت شده از  خانوم گیشنیز²؛
کمبود ویتامین T دارم(تعطیلی)
بچه‌هاجون امشب بهترین شب زندگیم بودموتلقصیکم . وای وای وای خیلی خوب بود😭 .
دو روز قشنگی داشتم ، رفتیم هیئت و جشن بود،شکلات پاشیدیم و کل کشیدیم واقعا عالی بود.
اگه این قابلیتو داشتم که بتونم یک روز از هفته رو برای همیشه محو کنم قطعا یک شنبه رو انتخاب میکردم .
یکشنبه های نحس .
یکی از اصلی ترین باگ های یکشنبه اینه که عربی و دینی و هویت و سلامت و بهداشت پشت سرهمن و دهنم قراره سرشون سرویس بشه✔️.
عزیز از دست دادن خیلی سخته بچه‌هاجون. تا وقت هست قدرهمو بدونید و همدیگر رو بیشتر بغل کنید شاید دیگه نتونید اون بغل پرآرامشو داشته باشید)))
بچه‌هاجون ادایی باشید ، ادایی بودن خیلی خوبه .