اگه این قابلیتو داشتم که بتونم یک روز از هفته رو برای همیشه محو کنم قطعا یک شنبه رو انتخاب میکردم .
یکی از اصلی ترین باگ های یکشنبه اینه که عربی و دینی و هویت و سلامت و بهداشت پشت سرهمن و دهنم قراره سرشون سرویس بشه✔️.
عزیز از دست دادن خیلی سخته بچههاجون.
تا وقت هست قدرهمو بدونید و همدیگر رو بیشتر بغل کنید شاید دیگه نتونید اون بغل پرآرامشو داشته باشید)))
از این دنیا و آدماش بدم میاد و فقط گریه*
این حس نفرت به همه چی تو بندبند وجودم ریشه کرده .از مدرسه و آدماش فراریم .خدایا زندگی تا همینجابس.