از این دنیا و آدماش بدم میاد و فقط گریه*
این حس نفرت به همه چی تو بندبند وجودم ریشه کرده .از مدرسه و آدماش فراریم .خدایا زندگی تا همینجابس.
بهمن عزیزم؛
خیلی قشنگ و پرخاطره بودی ، توی این سی روز کمتر گریه کردم و بیشتر خندیدم و کلی تجربه باحال کسب کردم . خلاصه واقعا ماچ پس اون کله کچلت که انقدر قشنگ بودی و لبخندیم کردی و آره😭💗 .
زودی برگرد و دوباره برام خاطره بساز🪄 .
"برای اسفند نیت میکنم قربه الی الله "