eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
310 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه‌هاجون ادایی باشید ، ادایی بودن خیلی خوبه .
خوابم نمیاد .
از این دنیا و آدماش بدم میاد و فقط گریه* این حس نفرت به همه چی تو بندبند وجودم ریشه کرده .از مدرسه و آدماش فراریم .خدایا زندگی تا همینجابس.
زر زدم دوشنبه هام نحسه اصلا کل هفته نحسه.
بچه‌هاجون ولاگای مامان سامیه واقعا ماچ داره اونم یه ماچ گنده .
حالوم بد .
بچه‌هاجون چایی واقعا نجات دهندس .
بهمن عزیزم؛ خیلی قشنگ و پرخاطره بودی ، توی این سی روز کمتر گریه کردم و بیشتر خندیدم و کلی تجربه باحال کسب کردم . خلاصه واقعا ماچ پس اون کله کچلت که انقدر قشنگ بودی و لبخندیم کردی و آره😭💗 . زودی برگرد و دوباره برام خاطره بساز🪄 . "برای اسفند نیت میکنم قربه الی الله "
میزان نفرتم به مدرسه:
چس ناله های وسیع و کثیر .
حس ناکافی بودن ندید سرجدتون گریه هام تموم شده بود ولی بازم از اول شروع شد .