بهمن عزیزم؛
خیلی قشنگ و پرخاطره بودی ، توی این سی روز کمتر گریه کردم و بیشتر خندیدم و کلی تجربه باحال کسب کردم . خلاصه واقعا ماچ پس اون کله کچلت که انقدر قشنگ بودی و لبخندیم کردی و آره😭💗 .
زودی برگرد و دوباره برام خاطره بساز🪄 .
"برای اسفند نیت میکنم قربه الی الله "
جانان؛
☆
امروز آبی بود ، مدرسه و حال و هوای مشهد ، بالش خونه مادر بزرگ الینا ، اسم فامیل زنگ آخر ، قطعی برق ، زنگ زدن به آبجی ، دلتنگی واسه مشهد ، جوراب ابری تا زانو ، خواب شیرین ، کلاس زبان ، حدیث و دلقک بازیاش ، برچسبا ، مزون سما ، عباها ، رویال ، کت و شلوار مشکی ، چهار راه سعدی ، مطب دکتر ، داروخانه ، دور دور تو خیابون ، چیپس و چای ، شکلات جادویی ، شیرکاکائو ، سرآشپز فاطمه ، ترشی کَلَم ، قسمت آخر دودکش ، مشهد و سوئیت آبجی و عمویینا ، حال و هوای عید ، و بله اولین روز اسفند ماچ ماچی .