من واقعا تا سیر نباشم نمیتونم فکر کنم، یعنی هرکاری بخوام انجام بدم، اول مغزم از معدهم میپرسه: هی سیری؟
خواهرم داره به تمام غلطایی که تو کل زندگیش کرده اعتراف میکنه ، حقایق عجیبی داره برملا میشه .
با اعترافات خواهرم تازه متوجه شدم که اون همه وسیله ها و لباسای که فکر میکردم گم و گورشون کردم یا یه جا انداختم چی شدن .
هدایت شده از لیلیبدونمجنون.
بچها شب واقعا خوبه، شب سکوت داره، حرف داره، غم داره، دلتنگی داره، حرفایی که هیچوقت نمیتونستی بزنی و شب به زبون آوردی داره، پا پس کشیدن از غرور داره، حرف زدن و درست شدن مشکلات داره، پیام یهویی دادن و نوتیف یهویی داره، لبخند داره، ذوق داره، آشتی داره، تسلیم نشدن داره، دوباره صبح شدن داره :)))