هدایت شده از هاله ی نور.
|برای فاطمه|
تو حسِ چایی خوردن تو اوج غمو میدی، جوری که حالتو خوب میکنه😭💘
حسِ وقتی که داری گریه میکنی و یکی محکم بغلت میکنه✨
تو از دیدِ من، بغلِ محکمی، چای داغ تو سرمایی، اون دخترِ دلتنگی، خنده ی از ته دلی.
فکر میکنم از اون دسته آدمایی که کنار افراد مورد علاقه ت برونگرایی😭💘
عاشق هدیه گرفتن به هر نحوی ای، مخصوصا اگه دست ساز باشه :)
یادت نره..هیچی، هیچی مهم نیست واقعا.
زندگیت پر از چای، شب نشینی با الینا، آدمای قشنگ و بدون دلتنگی =)😭💘
-امیدوارم هیچکس نرنجونتت-