جانان؛
۳۴ نفر آدم اینجا جمعید هیچکس حرفی نمیزنه ، حداقل بیاید بگید پلن سیزده بدرتون چیه .
بچههاجون یادتونه گفتم بیاید بگید نگفتید؟ یه ناناز بلایی اومده بود پیام داده بود و من چک نکرده بودم، از همینجا میخوام بگم بوس بهت که اومدی پلنتو گفتی💗.
تنها چیزی که هیچوقت منو وسط ناملایمات زندگی تنها نذاشته امتحانه ، یعنی هر بدبختی داشته باشم اون وسط دوتا امتحانم دارم .
دوستان بیایید همینجا با هم یک فرهنگی رو جا بندازیم .
کسی که درس میخواند ، الزاما خرخون نیست .
کسی که درس نمیخواند ، الزاما شجاع نیست .
اما کسی که درس میخواند و میگوید درس نخوانده است ، الزاما ، قطعا و یقینا بیشعور است .
باشه ولی من واقعا آرزوی قلبیم اینه یه شب قبل دوازده بخوابم. چون هر روز فردا میخوابم. حتی دیروز هم مجبور شدم امروز بخوابم.