eitaa logo
جانان؛
165 دنبال‌کننده
308 عکس
34 ویدیو
0 فایل
مَن؟ انسانی مملو از غم، اندکی امید و شاید جرعه ای عشق.
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها چیزی که هیچوقت منو وسط ناملایمات زندگی تنها نذاشته امتحانه ، یعنی هر بدبختی داشته باشم اون وسط دوتا امتحانم دارم .
‏دوستان بیایید همین‌جا با هم یک فرهنگی رو جا بندازیم . کسی که درس می‌خواند ، الزاما خرخون نیست . کسی که درس نمی‌خواند ، الزاما شجاع نیست . اما کسی که درس می‌خواند و می‌گوید درس نخوانده‌ است ، الزاما ، قطعا و یقینا بیشعور است .
باشه ولی من واقعا آرزوی قلبیم اینه یه شب قبل دوازده بخوابم. چون هر روز فردا می‌خوابم. حتی دیروز هم مجبور شدم امروز بخوابم.
کاش کاهو بودم. سبز، خوشمزه و خوردنی. امّا انسان هستم، رنجور، احساسی و شکننده .
اگ بری میمیرم ؟ مگه تو کولرو ، بستنیو ، موهامی ؟
امیدِ من .. جوانه بزن در من ؛ در بیابانِ کالبد من ؛ تو میتوانی منِ خشکِ سنگی را بشکنی ؟ نمیدانم ! اما .. من به تو ، به جوانه ات ، محتاجم ..
بهار واقعا فصل قشنگیه ، فک کن درختا سبزن ، آسمون آبیه ، هوا عالیه ، بوی غذا میاد و زندگی جریان داره ، واقعا ماچ بهت بهار عزیزم🪄 .
دارم از دوازده ناحیه مختلف پاره میشم .
دو روز اومدیم استراحت کنیم همش امتحان امتحان امتحان .
هدایت شده از - Atomospher -
امروز یه بیسکوئیتم که رفته ته لیوان چایی.
چی بگم ؟