تنها چیزی که هیچوقت منو وسط ناملایمات زندگی تنها نذاشته امتحانه ، یعنی هر بدبختی داشته باشم اون وسط دوتا امتحانم دارم .
دوستان بیایید همینجا با هم یک فرهنگی رو جا بندازیم .
کسی که درس میخواند ، الزاما خرخون نیست .
کسی که درس نمیخواند ، الزاما شجاع نیست .
اما کسی که درس میخواند و میگوید درس نخوانده است ، الزاما ، قطعا و یقینا بیشعور است .
باشه ولی من واقعا آرزوی قلبیم اینه یه شب قبل دوازده بخوابم. چون هر روز فردا میخوابم. حتی دیروز هم مجبور شدم امروز بخوابم.
امیدِ من ..
جوانه بزن در من ؛
در بیابانِ کالبد من ؛
تو میتوانی منِ خشکِ سنگی را بشکنی ؟
نمیدانم !
اما ..
من به تو ،
به جوانه ات ،
محتاجم ..
بهار واقعا فصل قشنگیه ، فک کن درختا سبزن ، آسمون آبیه ، هوا عالیه ، بوی غذا میاد و زندگی جریان داره ، واقعا ماچ بهت بهار عزیزم🪄 .