باشه ولی من واقعا آرزوی قلبیم اینه یه شب قبل دوازده بخوابم. چون هر روز فردا میخوابم. حتی دیروز هم مجبور شدم امروز بخوابم.
امیدِ من ..
جوانه بزن در من ؛
در بیابانِ کالبد من ؛
تو میتوانی منِ خشکِ سنگی را بشکنی ؟
نمیدانم !
اما ..
من به تو ،
به جوانه ات ،
محتاجم ..
بهار واقعا فصل قشنگیه ، فک کن درختا سبزن ، آسمون آبیه ، هوا عالیه ، بوی غذا میاد و زندگی جریان داره ، واقعا ماچ بهت بهار عزیزم🪄 .
بچههاجون من واقعا بی استعداد ترین موجود خاور میانم ، نه بلدم بنویسم نه بلدم نقاشیای اگوری پگوری بکشم و نه حتی قیافه دارم.