بچههاجون شمام دارید تو حجم عظیمی از امتحانات و پرسش خفه میشید ؟واقعا نمیدونم برای آزمون جامع هفته دیگه چه غلطی باید بکنم .
نمیدونم چی بگم جدا درباره اتفاقات امروز ، کلا فشار این چند روز بیش از حد نرمال بود .
با این نمره ای که گرفتم فقط میتونم بزنم تو سرم .