وای بچه هاجون جدی خوشحالم دو هفته و خورده ای دیگه مدرسه ها تموم میشه و بالاخره این کابوس وحشتناک به پایان میرسه .
هدایت شده از - Atomospher -
یه چیزی میگم بین خودمون بمونه؛ یه بار زاییده شدم، هزار بار گاییده.