هدایت شده از واگن خلوتگاه خیالات ساکو🇮🇷
من بیشتر چهره کارکترا رو میکشم و دوست دارم و درکل کم میشه بخوام آناتومی بکشم ، ولی بعضی وقتا که مدل لباس به سرم میزنه برای اون باید بکشم:/
اتاقآسوکا"
من بیشتر چهره کارکترا رو میکشم و دوست دارم و درکل کم میشه بخوام آناتومی بکشم ، ولی بعضی وقتا که مدل
و منی که حتما باید آناتومی رو بلد باشم: