هدایت شده از واگن خلوتگاه خیالات ساکو🇮🇷
من بیشتر چهره کارکترا رو میکشم و دوست دارم و درکل کم میشه بخوام آناتومی بکشم ، ولی بعضی وقتا که مدل لباس به سرم میزنه برای اون باید بکشم:/
اتاقآسوکا"
من بیشتر چهره کارکترا رو میکشم و دوست دارم و درکل کم میشه بخوام آناتومی بکشم ، ولی بعضی وقتا که مدل
و منی که حتما باید آناتومی رو بلد باشم:
یه مربی زبان داشتم اوتاکو بود یه دفتر داشتم شبیه دفتر دکو بود اونو دید یه سایت بهم معرفی کرد توش کلی آناتومی سه بعدی و دوبعدی و هر مدیل میخواستی بود
هدایت شده از واگن خلوتگاه خیالات ساکو🇮🇷
هنوز که هنوزه نمیتونم تصویر چشماشو بکشم ذهنی کشیدن کلا تو یه سطح دیگست😭🤡