اتاقآسوکا"
انقد شبیه ژاپنیا بود😭 خیلیم پایه بود اوتاکوی اصیلم بود
طراحیشم که چی بگم🛐
هدایت شده از واگن خلوتگاه خیالات ساکو🇮🇷
ولی جدا از کشیدنش،تنظیم کردن آدمه خودش خیلی سختههه
هدایت شده از آقای زاغِ مطرود
Anemone࿐ ˊˎ-شقایق نعمان
╭── ⋅ ⋅ ──symbolism── ⋅ ⋅ ──╮
شقایق نعمان قرمز همچون خون آدونیس همواره همراه با یاد مرگ و دست کشیدن و ترک کردن عشقی کهن است.
╰── ⋅ ⋅ ──── ✩ ──── ⋅ ⋅ ──╯
طبق روایات هنگامی که آدونیس- معشوقهی فانی افرودیت- توسط گراز کشته میشود ، خون او و اشک های افرودیت باهم یکی شدند و از خون آدونیس گل های سرخ و زیبای شقایق نعمان روییدند.
𝓕𝓸𝓻:𝓐𝓼𝓾𝓴𝓪
𝓕𝓻𝓸𝓶:𝓒𝓱𝓪𝓻𝓵𝓸𝓽𝓽𝓮
تا الان خیلی طرح از خودم کشیدم ولی یه بار واقعا قصد کشیدن چیزی نداشتم که اینو کشیدم و بهترین طرحم از خودم بود:
ولی ساکو اگه میخوای آناتومی بدنت قشنگ شه وقتی مانگا میخونی (زیاد بخون) اگه حالت بدنی بود که به نظرت جالب یا سخت بود ازش اسکرین بگیر و آناتومی بدن و توش نشون بده بعد روی کاغذ بکش