هدایت شده از "تسیودوستان|🇵🇸"
https://eitaa.com/fujisakia/818
نه نه نباید بشههههه
اگه بشه مث آیزاوا باید براش مصنوعی بذارن😭🤡
هدایت شده از فرشته ای در آتلانتیس
تو یک کاراگاه هستی که یک پرونده ی بزرگ قتل به تو داده میشه تو با میدا کردن اجساد و جستجو روی اونها متوجه سرنخی میشی که قاتل طرز فکر وحشیانه ای داشته و مقتول هاشو با سیم خاردار خفه میکرده و بعد با همون سیم بدن اونا رو تکه تکه میکرده پلیس ها با دنبال کردن اون سرنخ ها افراد مشکوک رو زیر نظر میگیرن که یکی از اونها تو بودی پلیس با پرسیدن سوال که تو در روز ۱۹ ژوئن کجا بودی شروع میکنه و تو با نشون دادن فیلم آکواریوم معروف در نیویورک به پلیس میگه که اون روز در شهر حضور نداشتی و پلیس تو رو رها میکنه یک هفته بعد از اون اتفاق مردی سر بسته به خونه ی پلیس میره و از اون کمک میخواد که ماشینش خراب شده و به اون کمک کنه اونم به کمکش میره که داخل تونل اون مرد تفنگ رو روی سره پلیس قرار میده و بعد از نشون دادنه صورتش اون رو میکشه.
بعد ها معلوم میشه که مقصر تمام این اتفاقات کارگاه بوده و اون در روز ۳۰ ژوئن خودکشی میکنه.
☆تقدیم به آسوکا☆
اتاقآسوکا"
سامینا مینا عه عه واکا واکا عه عه
واکنشم به اینکه دستای دکو هنوز سالمه: