55.mp3
38.26M
♦️ السلام علیک یا رحمة الله الواسعة و یا مصباح الهدی و سفینة النجاة
⚫️ «مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء در دهه اول محرمالحرام سال ۱۴۴۲»
🎙سخنرانی حجةالاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدحسن وکیلی
🔖 موضوع: #تربیت_جوان_گام_دوم انقلاب اسلامی ( #جلسه_پنجم)
🔸 این مراسم تا شب عاشورا در مکان دانشگاه امام رضا علیه السّلام (میدان فلسطین) برگزار خواهد بود.
⏰ ساعت شروع سخنرانی ساعت ۲۰
‼️ مراسم در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.
#تحلیل_نخبگان_گام_دومی
#تربیت_جوان_گام_دومی
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
🦋 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
۲-کوفه؛ نهضت،نظام ؛ تاب آوری.mp3
14.37M
⭕️درس گفتارهای مجازی محرم۹۹
«کوفه؛ نهضت،نظام ؛ تاب آوری»
پرده دوم: دوگانه غلط مومن ضعیف-فاسق قوی
☑️ @m_ghanbarian
🏴 @gamedovomenghelab
⭕️درس گفتارهای مجازی محرم۹۹
«کوفه؛ نهضت،نظام ؛ تاب آوری»
پرده دوم: دوگانه غلط مومن ضعیف-فاسق قوی
🔸کوفه سه نظام تجربه کرد. هرسه اذیت شدند اما نظام اموی دوام آورد.
کوفه هم عُمَر را به ستوه آورد و هم علی(ع)_البته هرکدام به جهتی_علیه عثمان هم شورش کرد!
در این پرده به نقش دوگانه غلطی که از اول توسط خلیفه وقت در "روان جمعی" کوفه شکل داده شد می پردازیم.
روزی خلیفه دوم در جمع مردم گفت:"مردم کوفه مرا به ستوه آورده اند !اگر مرد نرم خوئی را بر آنها حاکم گردانم او را تضعیف می کنند. واگر سخت گیری را بر آنها بگمارم از وی شکایت می کنند. کاش مرد نیرومند و امینی پیدا می کردم تا والی آنها کنم"!
یعنی شکل دادن دوگانه غلط مدیریتی: یا مومن ضعیف یا فاسق قوی! واقعا نیرومند امین بین این همه صحابه نبود؟!
این دوگانه اول تثبیت می شود و بعد در تجربه جمعی کوفه گزینه فاسق قوی فائق آمد و راه بر مومن نیرومند امین هم بسته شد!
✅ والیان این دو گانه:
1⃣ سعد ابی وقاص از تاسیس (17ه)تا 3سال و نیم والی بود. علت عزل: شکایت مردم از نماز او!
2⃣ زیاد بن حنظله (قاضی کوفه در دوره سعد). استعفاء پس از مدتی اندک.
3⃣ عمار یاسر: یکسال اندی والی و فرمانده جنگ. عزل به بهانه مومن ضعیف بودن!
4⃣ مغیره بن شعبه: خلیفه هم او را فاسق می دانست اما او گفت: فسق من زیانی برای تو ندارد. کاردانی و توانائی من برای تو فسقم برای خودم!
(هنوز هم این تئوری در مدیریت برخی هست)
باز بر او اعتراض شد و به عزل انجامید.
5⃣ سعد ابی وقاص: که همان سال شورای 6نفره تشکیل و سعد هم عضو آن بود. خلیفه از دنیا رفت اما وصیت کرد سعد والی کوفه باشد. عثمان او را یکسال نگهداشت. بخاطر اختلافش با عبدالله بن مسعود(متصدی بیت المال) عثمان هردو را عزل کرد.
6⃣ ولید بن عقبه: برادر مادری عثمان و کسی که رسما قرآن فاسقش خوانده بود(ان جائکم فاسق...). مشروب می خورد. نماز صبح را سر مستی 4رکعت خواند و...!
اعتراض مردم را موجب شد و با پیگیری امیر المومنین عزل شد و بر او حد جاری شد.
7⃣ سعیدبن عاص: باز اموی و از خویشان عثمان. اول منبر و محراب ولید را آب کشید اما بعد حیف و میل بیت المال موجب اعتراض عمومی شد. اینبار اعتراضات به بنی امیه و شخص عثمان متوجه شد. مردم او را از کوفه اخراج و به امارت ابو موسی رضایت دادند.
8⃣ ابوموسی اشعری: فقط طبری قائل است دوره ای پیش از این بعد عمار یاسر و قبل از مغیره والی بود که باز دوام نیاورد. اینبار با اخراج سعید مردم او را والی کردند و عثمان رضایت داد.
امیر المومنین هم او را موقتا ابقاء کرد.
✅ تحلیل
در دوگانه ای که از اول برای کوفه چیده شد، گزینه سوم که تنها گزینه صحیح است(مومن نیرومند امین) حذف شد. به بهانه نبودن چنین مدیری بین مومن ضعیف و فاسق قوی و کاردان مردم تجربه داده شدند و به مرور فکر جمعی کوفیان همان فاسق قوی را ترجیح داد. اول فسقی در حد ولید را نمی پذیرفت اما در والیان دوره بعد بنی امیه این مقدار هم معفو بود!
سعد ابی وقاص را اول نماز بهتر ازش می خواستند اما در دوره بعد با اوونماز و اشرافیتش مشکلی نداشتند(خلیفه برای تبار گرائی اش او را تعویض کرد).
حتی عمار شاید چون استبداد و دسیسه مثل مغیره را روا نمی داشت در مومن ضعیف طبقه بندی شد و در شهر نظامی کوفه شانس بقاء نیافت. والا در زمان او منطقه دینور و خراج 5میلیون درهمی اش عاید کوفه شد.
اینها خبر می دهد این شهر با این روان اجتماعی جدید شکل گرفته آزادی و مردم سالاری علی(ع) را بر نمی تابند و معامله مومن ضعیف با او می کنند!
☑️ @m_ghanbarian
🏴 @gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | انسانسازی؛ منطقِ ایجادِ دستگاه عظیم آموزش و پرورش
گزیده سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش
💻 @khamenei_ir
🏴 @gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | خصوصیّات انسانِ منطبق بر تفکّر اسلامی
گزیده سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش
💻 @khamenei_ir
🏴 @gamedovomenghelab
👌 استعدادِ نجاتبخش
🌱 استعدادهایی که باید شناسایی و پرورش داده شوند
🏴 @gamedovomenghelab
🤔 امام بیمار یا امام مبارز؟!
🔻 آقا یک تحریف تاریخی را رسوا میکنند
⚫️ برشی از کتاب #همرزمان_حسین علیهالسلام به مناسب ایام شهادت امام سجاد علیهالسلام
😔 امام سجاد علیهالسلام را یک آدم ضعیف بیاراده بازیچه بیمار معرفی کردند؛ امام بیمار! هیچ نام دیگری، هیچ عنوان دیگری، هیچ لقب افتخارآمیز دیگری غیر از «بیمار» برای یک امام پیدا نکردند. آن هم چه امامی؟! امام چهارمی که به نظر ما بنیانگذار نهضت مخفی شیعه بعد از واقعه کربلا است؛ کسی که ضامن همه نهضتهایی است که در طول تاریخ تشیع به وسیله شیعه انجام گرفته. امام سجاد مادر همه اینها و به وجود آورنده اینهاست.
🙁 شیعه امروز امام سجاد را یک بیمار میداند؛ در حالی که بیماری ایشان محدود به چند روز درکربلاست. خب، شما هم در عمرتان چند روز بیمار میشوید؛ بنده هم بیمار میشوم، هر آدم ورزشکار قوی هیکلی هم بیمار میشود، اسم بیمار که دیگر نباید تا آخر روی این شخص بماند. به جای نامها و این عناوین افتخار آمیز: امام مجاهد، امام عالم، امام آگاه، امام سازمانبخش، امام تشکیلات ده، امام به وجودآورنده نهضت، امامی که موتور گردونه تاریخی تشیع است، بگویند:«امام بیمار!»
☀️ پس ببینید که واقعا این شیوه دشمن قرار گرفته و ما امروز در مقابل یک تحریف چندین قرنی قرار داریم، ما در مقابل یک چنین انبوه متراکمی از دروغ قرار داریم. بایستی از لابه لای این همه دروغها، این همه ظلمتهای متراکم، حقیقت منور را، حقیقت درخشان را کشف کنیم و بیرون بیاوریم. کار مشکلی هم هست، اما شدنیست.
✔️ امام خانه نشین هم چون امام بیمار، تحریف تاریخ است.
#تحریف_تاریخ
#امام_مبارز
#جهاد_تبیین
🏴 @gamedovomenghelab
990610-Panahian-MohafezeKareeGhatlegahEnghelab-01-18k.mp3
10.37M
🔉 #محافظه_کاری؛ قتلگاه انقلاب ، تحولخواهی؛ #گام_دوم_انقلاب
📅 جلسه اول | ۹۹/۰۶/۱۰
🕌 هیئت دانشگاه هنر
👈کیفیت بهتر:
📎 Panahian.ir/post/6491
🏴 @gamedovomenghelab
جلسه ششم تربیت جوان گام دوم.mp3
38.17M
♦️ السلام علیک یا رحمة الله الواسعة و یا مصباح الهدی و سفینة النجاة
⚫️ «مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء در دهه اول محرمالحرام سال ۱۴۴۲»
🎙سخنرانی حجةالاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدحسن وکیلی
🔖 موضوع: #تربیت_جوان_گام_دوم انقلاب اسلامی ( #جلسه_ششم)
🔸 این مراسم تا شب عاشورا در مکان دانشگاه امام رضا علیه السّلام (میدان فلسطین) برگزار خواهد بود.
⏰ ساعت شروع سخنرانی ساعت ۲۰
‼️ مراسم در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.
🏴 @gamedovomenghelab
۳-کوفه؛ نهضت،نظام ؛ تاب آوری.mp3
13.76M
⭕️درس گفتارهای مجازی محرم ۹۹
«کوفه؛نهضت،نظام؛تاب آوری»
پرده سوم: اولین نهضتِ کوفه
☑️ @m_ghanbarian
🏴 @gamedovomenghelab
⭕️درس گفتارهای مجازی محرم ۹۹
«کوفه؛نهضت،نظام؛تاب آوری»
پرده سوم: اولین نهضتِ کوفه
🔸اولین نهضت کوفه شوریدن علیه عثمان است که بالاصاله کوفی است. علیه تبعیض اموی است. این تبعیض را به ترتیب: موالی و اهل ذمه، بعد قبایل عرب یمنی و... و تابعین، بعد انصار و بعد مهاجرین غیر قریشی و بعد غیر اموی ها؛ بیشتر درک می کردند چون خاستگاهش تبارگرائی اموی بود.
✅ تبارگرایی عثمان
عبدالرحمن عوف او را "عمید(تکیه گاه) بنی امیه" می خواند. فدک و کل خمس غنیمت آفریقا(500000دینار) را به یک دامادش(مروان) و خمس غنائم مصر(300000دینار) را به داماد دیگرش(برادر مروان) داد!
چراگاه های مدینه قرق و انحصار اسبها و شتران غنیمت بنی امیه بود!
شام که از اول دست پسران ابوسفیان بود(بعد از ابوعبیده جراح تا آخر معاویه حاکم بلا منازع بود)
دو ولایت بزرگ عراق هم، بصره دست پسر عمه اش عبدالله بن عامر بن کُریز وکوفه را به برادر مادری اش ولید بن عقبه داد.
پس از ولید، سعید بن عاص اموی رسما کل عراق را بوستان بنی امیه می خواند!
✅ آرایش جمعیتی جدید
در این زمان تقریبا نیم کوفه را موالی، اهل ذمه و کسبه ای که به کوفه مهاجرت کرده بودند تشکیل می داد. نسل جدیدی از متولدین از نظامیان عرب با زنان ایرانی در کوفه به جوانی رسیده بودند.
به گونه ای که برخی والیان کوفه(مثل مغیره) بخاطر کثرت جمعیت این جمعیت، زبان فارسی آموختند. مساجد: الموالی و الحمراء و... گویای رشد جمعیت اینان است. این مساله بنی امیه را نگران کرده بود که نکند روزی علیه اعراب شورش کنند لذا حتی معاویه نقشه ی به کشته دادن برخی را داشت که احنف بن قیس مانع شد. بعد سیاست کوچاندن اجباری تعقیب شد.
این نسل جدید مسلمانان در تحقیر و آزار بودند. پیاده نظام قرار داده شده و درپرداخت غنیمت و مستمری به آنهاهم مضایقه می شد.
ازدواج با زن عرب برایشان ممنوع و حاکم، طلاق اجباری می داد!
علم و ادب ممنوع نبود اما مشاغل و پست های سیاسی (مثل قضاوت و...) برایشان ممنوع بود!
با اموی گرایی عثمان این حس تبعیض به سایر قبایل عربِ غیر اموی هم منتقل شد و زمینه شورش گردید.
✅ کلید خوردن نهضت(آن 9نفر!)
اعتراضات با فسق حاکم 5ساله(ولید) شروع شد و در دوره سعید بن عاص ادامه یافت. او مروج تئوری تبعیض امویان بود که عراق را بوستان خودشان می خواندند.
اعتراضات در جلسات شبانه او شروع شد که حتی رئیس شرطه اش تا بیهوشی کتک خورد.
سعید 9نفر را به عثمان اسم داد که ریشه اعتراضاتند و آنها به شام تبعید شدند.
در کلیسای مریم سکونت داده شدند و معاویه به آنها سر میزد. با معاویه هم بحثشان شد طوری که او هم کتک خورد!
معاویه برای حفظ شام از عثمان خواست آنها را برگرداند. برگشت آنها حس پیروزی داشت و اعتراضات را در کوفه وسیع تر کرد. اینبار به حمص تبعید شدند وآنجا ماندند تا آزاد گذارده شدند هرجا می خواهند بروند.
کوفیان هم سعید را اخراج کردند .
مالک با 200 کوفی وحکیم با 100بصری و عبدالرحمان با 300مصری به مدینه آمدند و با همکاری معترضین مدینه 4ماه خانه عثمان را محاصره و بر او شوریدند که عثمان هم کشته شد.
بدین طریق اولین نهضت کوفه رقم خورد اما هزینه سنگینی مثل مقابله با سپاه شام نداشت. مدینه موافق آن بود و اقبال عمومی داشت.کوفه در نهضت اول تاب آورد.
☑️ @m_ghanbarian
🏴 @gamedovomenghelab
🔰سخن نگاشت | خروجی ۱۲ ساله آموزش و پرورش باید تربیت انسان منطبق بر تفکر اسلامی باشد
🔻رهبر انقلاب: ما در جمهوری اسلامی میخواهیم در این مجموعهی دوازدهساله انسان تربیت بشود. خصوصیّت این دوازده سال هم این است که بهترین زمانهای فراگیری است؛ از این جهت مهم است. ما میخواهیم خروجی این دستگاه عظیم، یک خروجیای باشد منطبق بر تفکّر اسلامی. ۹۹/۶/۱۱
🏷 ارتباط تصویری رهبر انقلاب با سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش
💻 @khamenei_ir
🏴 @gamedovomenghelab
990611-Panahian-MohafezeKareeGhatlegahEnghelab-02-18k.mp3
10.15M
🔉 #محافظه_کاری؛ قتلگاه انقلاب ، تحولخواهی؛ گام دوم انقلاب
📅 جلسه دوم | ۹۹/۰۶/۱۱
🕌 هیئت دانشگاه هنر
👈کیفیت بهتر:
📎 Panahian.ir/post/6491
🏴 @gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | فردای روشن با دولت جوانان
🔻حضرت آیتالله خامنهای:«من البتّه -همچنان که قبلاً هم در سال گذشته تأکید کردم و مکرّر هم گفتهام- به دولت جوان و حزباللهی معتقدم و به آن امیدوارم و البتّه دولت جوان صرفاً به معنای این نیست که باید یک رئیس دولت جوان، آن هم مثلاً جوان به معنای ۳۲ ساله داشته باشد؛ نه، دولت جوان، [یعنی] یک دولت سرِ پا و بانشاط و آمادهای که در سنینی باشد که بتواند تلاش کند و کار بکند و خسته و از کارافتاده نباشد؛ منظور این است. بعضیها تا سنین بالا هم به یک معنا جوانند؛ حالا همین شهید عزیزی که شما از او اسم بردید -شهید سلیمانی، و بنده شب و روز به یاد او هستم- شصت و چند سال سنّش بود، ایشان که خیلی جوان نبود؛ اگر دَه سال دیگر هم زنده میماند و بنده زنده میماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه میداشتم، یعنی کنار نمیگذاشتم او را که جوان هم نبود. بنابراین بعضی اوقات افرادی که در سنین جوانی هم نیستند، کارهای جوانانهی خوبی را میتوانند انجام بدهند. به هر حال به نظر من علاج مشکلات کشور، دولت جوان حزباللهی و جوان مؤمن است که میتواند کشور را از راههای دشوار عبور بدهد.» ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
💻 @khamenei_ir
🏴 @gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍تحول خواهی.
👈روحیه تحول خواهی، یعنی انقلابیگری.
👈تحول دشمن دارد و دشمنان تحول همانند کسانی هستند که به بهانه پیروی از آئین پدرانشان، در مقابل انبیا می ایستادند.
👈«غرب گرایان» و «متحجرین»، حاضر نیستند تحولی که امام (ره) در ملت پدید آورد را بپذیرند.
#تحول_خواهی
#انقلابیگری
#غرب_گرایان
#متحجرین
کاری از موکب رسانه ای تنویر
🏴 @gamedovomenghelab
💠کارگاه کاربرد روش سناریو نویسی در فضای مجازی با رویکرد دینی💠
✅توسط: حجت الاسلام دکتر غلامرضا بهروزی لک
(استاد تمام دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام)
🗓زمان:۲۰شهریور/ساعت ۹صبح الی۱۲:۳۰
مکان: دفتر مطالعات اسلامی وارتباطات حوزوی
📌جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۶۶۸۵۴۸۷ ارسال نمایید.
(ظرفیت ثبت نام محدود می باشد)
#کارگاه_آموزشی
دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی
@oisc_majazi
@gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ | بزرگترین حماسه تاریخ
🔰حضرت آیتالله خامنهای: اگر امام حسین این کار را نمیکرد، همچنان که در طول آن پنجاه شصت سال بعد از رحلت پیغمبر آن جور اسلام تغییر پیدا کرده بود و به آنجا رسیده بود که بتوانند جگرگوشهى پیغمبر را بیایند به قتل برسانند -خب [اوضاع] خیلى فرق کرده بود؛ این را هم من یک وقتى مفصّل تشریح کردهام؛ [اینکه] در دنیاى اسلام کار به جایی برسد که بیایند مثل امام حسینى را، مثل زینب کبرایى را، فرزندان پیغمبر را، جگرگوشگان پیغمبر را علناً، صریحاً بکُشند یا اسیر بکنند، باید خیلى اوضاع فرق کرده باشد- به فاصلهى اندکى چندین برابر آن، اوضاع فرق میکرد و بکل اسلام از بین میرفت. امام حسین در واقع مثل آن میخ عظیمى شد که این خیمهاى را که طوفان داشت [آن را] میبرد، با خون خودش نگه داشت. خب این بزرگترین حماسهى تاریخ اسلام بلکه بزرگترین حماسهى تاریخ است؛ این را باید حفظ کرد، این را باید زنده نگه داشت، این را باید به عنوان یک گرهگشا در امورِ همیشهى تاریخ مسلمین، مورد استفاده قرار داد.
۱۳۸۰/۱۲/۲۱
🏴 @gamedovomenghelab
✅ فراخوان #همکاری_پژوهشی
🔹پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) از عموم پژوهشگران در زمینه #تجربهنگاری_فرهنگی دعوت به همکاری مینماید.
🔹تجربهنگاری فرهنگی به معنای توصیف و تحلیل یک #اقدام_فرهنگی_موثر (انجام گرفته از سوی طلاب یا سایر فعالان فرهنگی)، با استراتژی تحقیق مطالعه موردی و با روش تحقیق مطالعه #میدانی (مصاحبه و مشاهده) است و هدف آن، ارائه #الگوهای_عملیاتی برای فعالان فرهنگی در #گام_دوم_انقلاب_اسلامی است.
🔹تجربهنگاری فرهنگی شامل الگوهای موفق فعالیت در #فضایـمجازی نیز میشود
🔹امکان همکاری در قالب حمایت #پایان_نامه ای نیز وجود دارد و دانشجویان از #حمایت_مالی پژوهشکده در نگارش پایاننامه برخوردار خواهند شد.
🔹پژوهشگران میتوانند پیرامون #سوژه_مورد_علاقه خود (پس از تایید پژوهشکده) به پژوهش بپردازند و یا از میان سوژههای پیشنهادی، گزینهای را انتخاب نمایند.
🔹پژوهشگران ساکن در #غیر_شهر_قم نیز میتوانند در این همکاری پژوهشی، مشارکت داشته باشند.
🔸پرسشی دارید؟
▫️کارشناس کارگروه تجربه نگاری فرهنگی:
@majidizadi
09903538227
02537835370
▫️کانال کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
🏴@gamedovomenghelab
کارگروه تجربهنگاری فرهنگی و کارگروه هنر #پژوهشکده_باقرالعلوم(ع) برگزار میکنند:
✅ دوره کارگاهی آموزش #نگارش_رسانهای
🔹حضوری و مجازی
🔹برادارن و خواهران
🔸#هدف از برگزاری این دوره، آشنا شدن تجربهنگاران با چگونگی نگارش #تجربههای_فرهنگی در قالبهایی است که بتوان در خبرگزاریها و سایتهای خبری و فرهنگی منتشر نمود.
🔸#حقالزحمه تجربههای فرهنگی نگارش یافته در قالب گزارش و یادداشت مطبوعاتی، در صورت تایید ارزیابان، از سوی #پژوهشکده پرداخت خواهد شد.
🔸تجارب نگارش یافته در قالبهای رسانهای، میتواند از تجاربی باشند که طرح پژوهشی پیرامون آنها انجام شده باشد یا اینکه تاکنون پژوهشی علمی درباره آنها صورت نگرفته باشد.
🔸نفرات #گزینششده، درصورت تمایل، میتوانند دردوره #حضوری شرکت نمایند که امکان استفاده حداکثری از کارگاه و تعامل حضوری با استاد را خواهند یافت (حداکثر ۱۵ نفر)؛ سایرثبتنام کنندگان نیز درصورت کسب حدنصاب امتیاز، به عنوان مستمع مجاز به شرکت دردوره #مجازی خواهند بود. افرادی که درحال همکاری پژوهشی باکارگروه تجربهنگاری هستند، در #اولویت قرارخواهندداشت.
(دوره حضوری بارعایت #پروتکلهای_بهداشتی برگزار میشود)
🔹#ثبتنام: ارسال نام ونام خانوادگی، سطح تحصیلات، آثارقلمی به آیدی @majidizadi در ایتا
🔹#مهلت ثبتنام: تا ۲۰ شهریورماه
🔹#شروع دوره: #مهرماه ۹۹
❓پرسشی دارید؟
ارتباط با کارشناس کارگروه (آقای ایزدی):
@majidizadi
magazine@rbo.ir
09903538227
02537835370
▫️کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
🏴@gamedovomenghelab