eitaa logo
بسوی گام دوم
180 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.6هزار ویدیو
44 فایل
باتوسل به انوارمعصومین(ع) درسربازی آتش به اختیارِسپهسالارمهدی(ع)، امام خامنه ای عزیز(مد)موظفیم به #مطالبه_گری و‌حرکت بسوی ایجاد #تمدن_مهدوی برای تحقق توصیه های #گام_دوم لازمست با: #جهاد_کبیر #سواد_رسانه #جهاد_تبیین تا #شهادت در سنگر بمانیم. @khkhhosein
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام آیه شریفه؛ 🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷 ‌1⃣- جهالت و سفاهت، عامل خسارت است. (خسارت هايى چون: از دست دادن فرزند، از دست دادن عاطفه، فقدان نعمت هاى حلال، كسب دوزخ و كيفر الهى). «قد خَسر» 2⃣- خسارت واقعى، فدا شدن انسان در راه باطل است. (چه قربانى بت شدن، چه فداى خيال و غيرت نابجا) «قد خَسر» 3⃣- تحريم نابجاى حلال ها، افترا بر خداوند است. «وحرّموا ما رزقهم اللَّه افتراء» 4⃣- انجام هر كارى و تحريم هر چيزى، يا دليل شرعى مى خواهد يا عقلى. «بغير علم افتراء على اللَّه» 5⃣- با خرافات، با شديدترين وجه مقابله وبرخورد كنيم. «قد خسر، سفهاً بغير علم، افتراء، ضلّوا، ما كانوا مهتدين» 🥀🥀🥀🥀🥀🥀 @gamedovoom
💢 روز گذشته در اشاره به مباحث دشمن شناسی ولزوم این شناخت برای جوانها ونوجوانها به ترور حضرت هاشم (ع) توطئه های یهود برای ترور حضرت عبدالمطلب(ع) اشاره کردم که مورد تعجب برخی دوستان قرار گرفت اکنون دعوت میکنم این سند را مشاهده بفرمایید👇👇👇 ✡ تلاش یهود برای ترور حضرت عبدالمطلب 1⃣ بعد از ترور حضرت هاشم، جد اعلای پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله، فرزند هاشم در مدینه به دنیا آمد و رشد كرد. او را نامیدند. 2⃣ به توصیه‌ی هاشم، مادر، پاسداری از او را برعهده گرفت و جالب است كه مادر دیگر ازدواج نکرد. 3⃣ مردی از بنی‌عبدمناف برای تجارت به یثرب رفته بود، کودکی را در آنجا دید که خود را فرزند هاشم می‌خواند. از حال او پرسید و او خود را معرفی کرد. آن مرد این خبر را به مُطلب رساند و مُطلب کودک را از این خانه فراری داده، همراه خود به مکه برد. (طبق نقلی دیگر وی با توافق مادر شیبه این کار را کرد.) 4⃣ به‌هنگام بازگشتِ مطلب و شیبه، آنان را شناسایی كرده و به آنها حمله کردند که آن دو با اعجاز نجات یافتند. 5⃣ وقتی مطلب شیبه را به مکه آورد؛ مردم به گمان این‌که وی غلام مطلب است، او را نام نهادند و این نام بر وی ماند. 6⃣ بدین‌ترتیب در ترور عبدالمطلب ناكام ماند و از او حضرت عبدالله به دنیا آمد. 📚 منبع: حجت‌الاسلام مهدی طائب (١٣٩٢)، تبار انحراف، قم: ولاء منتظر، چاپ هشتم. 📖 متن کامل مقاله به‌همراه اسناد: 👉 http://jscenter.ir/judaism-and-islam/jewish-intrigue/3582 📌منبع اندیشکده مطالعات یهود ✅یکی از توصیه های مهم حضرت آقا در بیانیه انقلاب روابط خارجی و است حال یک سوال اگر دشمن را نشناسیم قادر خواهیم بود مرز را مشخص کنیم!؟ ودشمنی چون صهیونیست یهود با نفوذ و استفاده از ابزار مختلف سعی در انحراف جریان انقلاب دارد پس هوشمندی ما را می طلبد ♨وحالا یک سوال خیلی مهم آیا می دانید 👌مدیران ، ، و و... هستند!!💯 قاسمی ذبیح اله @gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 وَهُوَ الَّذِي أَنشَأَ جَنَّاتٍ مَّعْرُوشَاتٍ وَغَيْرَ مَعْرُوشَاتٍ وَالنَّخْلَ وَالزَّرْعَ مُخْتَلِفاً أُكُلُهُ وَالزَّيْتُونَ وَالرُّمَّانَ مُتَشَابِهاً وَغَيْرَ مُتَشَابِهٍ كُلُواْ مِن ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَآتُواْ حَقَّهُ يَوْمَ حَصَادِهِ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ (141) و اوست كسى كه به وجود آورد باغهايى با داربست و بى داربست، و درخت خرما و كشتزار با خوردنى هاى گوناگون، و زيتون و انار، (برخى ميوه ها) شبيه به همند و برخى شباهتى با هم ندارند. همين كه باغها ثمر داد، از ميوه اش بخوريد و روز درو كردن و ميوه چيدن حقّ آن (محرومان) را بدهيد و اسراف نكنيد، چرا كه خداوند، اسراف كاران را دوست ندارد. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 @gamedovoo
نکته آیه شریفه؛ 🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿 «جَنّات»، باغ هاى پر درخت و زمين هاى پوشيده از زراعت است. «معروش»، درختى است كه نياز به داربست دارد. «اُكُل» به معناى مأكول و خوراكى است. در آيه 99 همين سوره خوانديم: «اُنظروا الى ثمره اذا أثمر» هنگامى كه درخت بار آورد، با دقّت به آن نگاه كنيد. در اين آيه مى خوانيم كه «كلوا من ثمره اذا اثمر»، هنگامى كه بار داد، بخوريد. نتيجه اينكه: خوردن بايد با تأمّل و دقّت باشد، نه غافلانه. امام باقرعليه السلام پس از تلاوت اين آيه فرمود: شخصى زراعتى داشت كه تمام محصولاتش را صدقه مى داد و خود و عيالش بى چيز مى ماندند. خداوند اين عمل را اسراف خواند. (490) اين آيه، درس خداشناسى را همراه با اجازه مصرف خواركى ها و رسيدگى به طبقات محروم و انفاق به آنان و اعتدال داشتن و زياده روى نكردن در مصرف و انفاق را بيان مى كند. «انشأ، كلوا، آتو، لا تسرفوا» چنانكه در جاى ديگر نيز مى خوانيم: «و الّذين اذا انفقوا لم يسرفوا و لم يقتروا و كان بين ذلك قواماً» (491) امام صادق عليه السلام ذيل اين آيه فرمودند: حتّى اگر مسلمان يافت نشد، حقِ ّ برداشت را به مشرك فقير بپردازيد (492) در روايتى ديگر فرمود: اين حقِ ّ برداشت، غير از زكات است. (493) امام صادق عليه السلام فرمود: ميوه را در شب برداشت نكنيد و شبانه درو نكنيد تا فقيران نيز بتوانند حاضر شوند و چيزى بگيرند. (494) در سوره «ن والقلم» نيز مى خوانيم كه خداوند باغ كسانى را كه تصميم گرفتند شبانه و به دور از چشم فقرا ميوه ها را بچينند و به آنها ندهند، سوزاند. ----- 490) تفسير نورالثقلين. 491) فرقان، 67. 492) بحار، ج 93، ص 96. 493) برهان، ج 1، ص 557. 494) كافى، ج 3، ص 565. 💐💐💐💐💐💐 @gamedovoom
پیام آیه شریفه؛ 🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾 1⃣- تنوّع ميوه ها و محصولات كشاورزى، آن هم از يك آب وخاك، نشانه قدرت الهى است. «انشأ... مختلفاً اُكله» 2⃣- خداوند براى خود در محصولات، حقّى قرار داده است. «آتوا حقّه» (آرى، نور و هوا، آب و خاك، توان و نيرو و فكر و استعداد، همه و همه از آنِ خداوند است و او بر همه حقّ دارد.) 3⃣- در انفاق نيز ميانه رو باشيم. «و آتوا حقّه يوم حصاده و لاتسرفوا» 4⃣- اسلام، دين اعتدال است، هم تحريم نابجا را ممنوع مى كند (در آيه قبل) و هم مصرف بى رويّه را. «لاتسرفوا» 5⃣- شرط مصرف، پرداخت حقّ محرومان است. «كلوا... آتوا حقّه» 6⃣- مقدار مصرف، محدود به عدم اسراف است. «كلوا... لا تسرفوا» 7⃣- هنگام برداشت محصول، به ياد محرومان باشيم. «يوم حصاده» 8⃣- توليد و محصول را در زمانى برداشت كنيم تا زمينه ى بهره بردارى ديگران هم باشد. «يوم حصاده» 9⃣- هنگام رسيدن وبرداشت محصول، آمادگى انسان براى انفاق بيشتر است، پس فرصت را از دست ندهيم. «آتوا حقّه يوم حصاده» 9⃣- ميوه ى نارس نخوريد وميوه را تازه مصرف كنيد. «كلوا من ثمره اذا اثمر» 🔟- اسراف كار، مبغوض خداوند است. «انّه لايحبّ المسرفين» 🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸🍀 @gamedovoom
🌿🍃🌸☘🌺💐🌱🍃 🌿 🍀 بسم الله الرحمن الرحیم 🔰نکته ای در رابطه با و 🔸 اگر دقت کرده باشید، در بهار میوه ی خاصی که بهاری باشد، یعنی در بهار به دست بیاید، وجود ندارد. غالب میوه ها، میوه های زمستانی و پاییزی هستند مثل پرتقال،. سیب، لیمو شیرین و.... بهار بیشتر فصل است و بیشتر باید بدن در این فصل پاکسازی بشود. لذا تدبیر و حکمت الهی بر این است که خوراکی‌ها، شده تا بدن بتواند به اصلاح خود بپردازد. 😁امسال از جهتی باید از تشکر کنیم. چراکه امسال نگذاشت طبق رسم هر ساله در رفت و آمدها دائما در حال خوردن شیرینی و گز و میوه و آجیل و... خلاصه در هم خوری باشیم. که بدترین چیز برای سلامت زیاد خوردن و درهم خوردن است. 😂 ☘لذا می‌بینیم که بهار میوه خاصی ندارد. و ما هم بیشتر باید رعایت کنیم. خصوصا این ایام که بیشتر در خانه نشسته ایم و فعالیت خیلی کمی داریم. 👈توصیه اکید این است که علی رغم محدودیت‌هایی که به وجود آمده، از غافل نباشیم. ورزش کردن یکی ساده ترین، بی خرج ترین و مهمترین امور است برای دفع زوائدو فضولات اخلاط که در بین بافتها باقی مانده و باید از بدن دفع شود. در خانه ورزش کنیم پیاده روی سریع در حد عرق کردن. یا استفاده از وسائل ورزشی که هست. و یا هر طوری که هر کس می‌داند. کشتی گرفتن و... ✅ورزش کردن در تقویت سیستم ایمنی بدن و در نتیجه مقابله با بیماری‌ها هم اثر بسزایی دارد. و نباید از آن غافل شد. @gamedovoom
روح بلند امام خمینی(ره) شاد که نام قدس را در ماه مبارک رمضان سمبلی برای مبارزه با این ویروس تبدیل کرد وحالا دنیا برای از بین بردن این ویروس کشنده عزم را جزم کرده است ⭕️ تصویری از یک کشیش در سائوپائولو برزیل و نصب بنرهایی در کلیسا درحمایت از مردم فلسطین با جمله . انشااله بزودی این ویروس حذف خواهد شد @gamedovoom
زمزمه کلام‌وحی؛ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 قُل لاَّ أَجِدُ فِي مَا أُوْحِيَ إِلَيَّ مُحَرَّماً عَلَي طَاعِمٍ يَطْعَمُهُ إِلاَّ أَن يَكُونَ مَيْتَةً أَوْ دَماً مَّسْفُوحاً أَوْ لَحْمَ خِنزِيرٍ فَإِنَّهُ رِجْسٌ أَوْ فِسْقاً أُهِلَّ لِغَيْرِ اللّهِ بِهِ فَمَنِ اضْطُرَّ غَيْرَ بَاغٍ وَلاَ عَادٍ فَإِنَّ رَبَّكَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ (145) بگو: در آنچه به من وحى شده، بر كسى كه چيزى مى خورد هيچ حرامى نمى يابم مگر آن كه مردار يا خون ريخته شده يا گوشت خوك باشد كه قطعاً پليد است، يا حيوانى كه از روى فسق و نافرمانى به نام غير خدا ذبح شده باشد. پس هر كس كه (به خوردن آنها) ناچار و مضطرّ شد، به شرط آنكه از روى سركشى و بيش از حدّ ضرورت نباشد، (مانعى ندارد). همانا خداوند تو آمرزنده و مهربان است. 💐💐💐💐💐💐💐 @gamedovoom
نکته آیه شریفه؛ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 «ميتة»، تنها حيوانى نيست كه خود به خود مرده باشد، بلكه اگر طبق دستور اسلام، ذبح نشود در حكم مردار و حرام است. حرمت مردار و خون، چهار مرتبه در قرآن مطرح شده است، دوبار در سوره هاى مكّى (496) و دوبار در سوره هاى مدنى (497). «اُهِلّ» از «اِهلال» به معناى بلند كردن صدا هنگام ديدن هلال اوّل ماه است. سپس به هر صداى بلندى گفته شده است. مشركان در هنگام ذبح حيوانات، با صداى بلند نام بت ها را مى بردند، از اين رو «اُهِلَّ» گفته شده است. جمله «لا أجد... الاّ أن يكون ميتة» در برابر تحريم هاى جاهلانه مشركان است وگرنه گوشت بعضى پرندگان و درّندگان ديگر نيز حرام است كه در اين آيه نيامده است و به اصطلاح اين حصر، حصر اضافى است نه حقيقى. از نظر اسلام مضطر به كسى مى گويند كه خود را از راه ستمگرى وگردن كشى وگناه مضطر نكرده باشد، «غير باغٍ» وتنها به مقدار رفع اضطرار، مجاز است نه بيشتر. «و لاعاد» ----- 496) انعام، 145 ونحل، 115. 497) بقره، 173 و مائده، 3. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋 @gamedovoom
پیام آیه شریفه؛ 🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴 1⃣- يگانه منبع علم پيامبرصلى الله عليه وآله براى بيان احكام، وحى است. «لا اجد فى ما اوحى الىّ» 2⃣- اصل و قانون اوّليه، حلال بودن حيوانات است. «لا أجد» 3⃣- تنها محرّمات ابلاغ شده در آيات و روايات تكليف آور است، پس اگر با جستجو و تتبّع، دليلى بر حرمت چيزى نيافتيم، براى ما حلال است. «لا أجد» 4⃣- وقتى در مسأله ى خوردن و نخوردن شخص پيامبر هم بايد از «وحى» دستور بگيرد، ديگران چگونه از پيش خود چيزى را حرام مى كنند؟ «فى ما اوحى الىّ» 5⃣- دليل تحريم گوشت خوك، آلودگى و پليدى آن است. «فانّه رِجس» 6⃣- احكام تغذيه، براى مرد و زن يكسان است. «طاعم يطعمه» در مقابل آن عقيده خرافى در آيه 139 كه براى مردان گوشت همه ى حيوانات را حلال و براى زنان برخى موارد را حرام مى دانستند. «خالصة لذكورنا ومحرّم على أزواجنا» 7⃣- در قانون، بايد اهمّ و مهمّ رعايت شود. حفظ جان، مهم تر از حرام بودن مصرف مردار است. «فمَن اضطرّ» 8⃣- در اسلام بن بست نيست، وقتى اضطرار پيش آيد مصرف حرام ها مجاز مى شود. «فمَن اضطرّ» 9⃣- سوء استفاده از قانون در موارد استثنا، ممنوع است و بايد به همان مقدار اضطرار، بسنده شود. «غير باغ ولا عاد» 🔟- خون باقيمانده در گوشت پس از ذبح شرعى حرام نيست. خون ريخته شده حرام است. «دماً مسفوحاً» 1⃣1⃣- در جايى كه اضطرار به طور قهرى پيش آيد، مى توان از گوشت حرام استفاده كرد، ولى اگر با دست خودمان كارى كرديم كه مضطر شديم استفاده مجاز نمى شود. «اُضطر» (به صورت مجهول آمده است) 2⃣1⃣- وجود قوانين تخفيفى و اضطرارى، جلوه اى از مغفرت و رحمت الهى است. «فمن اضطرّ... فانّ ربّك غفور رحيم» 🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌺 @gamedovoom
💢 توقع چیست ؟!! وقتی از برنامه کودکِ ململ گرفته تا برنامه معنوی تخته فولاد صفحه خود را تبلیغ میکند!! ⭕ وقتی ریز ودرشت برنامه های صداوسیما ج.ا. ایران که از بیت المال ارتزاق میکند در حال تبلیغ صفحه های مجازی خود در جنگ افزار وجاسوس افزار دشمن هستند آیا نباید گفت جبهه انقلاب هماره مظلوم است!!💯 👌واین سخن را سالها پیش سید شهدای اهل قلم فرمود... ولی همچنان این فریاد شنیده نمیشود!!!! 🛑 چرا یک برنامه چالشی در این زمینه با دعوت از کارشناسان خبره جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی تهیه وتدوین نمیشود؟❗ 🛑 چرا یک مناظره ساده تلوزیونی با مسئولان فضای مجازی حاضر نیستند برگزار کنند؟؟؟؟ 👈 تا بیشتر مردم بدانند توام بامافیای استفاده از اینترنت بین الملل چگونه همه چیز را به سخره گرفته اند‼ از تربیت کودکانمان تاترویج فحشا و ارائه برنامه های لایو مذهبی!؟ ✅ در انقلاب آیا با این حجم حضور در زمین دشمن میتوان ادعا کرد که میتوانیم و را تقویت کنیم!؟! ادامه دارد....
ادامه پست قبل👇👇👇 ♨ آیا در راه مبارزه با فسادهایی که با ریشه گرفتن چندین ساله اکنون بدخیم بودنش برای همه روشن شده و در پیکره این نظام هر روز قدرت تخریبش بیشتر میشود، بدون داشتن حاکمیت در فضای مجازی عملا کاری از پیش میرود؟؟ 🅾 غیرتمندان راه نابودی رژیم صهیونیستی از نرم افزارهای گوشی موبایل من وشما میگذرد!!٪٪ لطفا کمی تعقل ♨حال بنشینیم واز یمن وجود وحضور ترند بازهای دوآتشه ببینیم که در روز چه راحت همه داشته مان را در صفحه شطرنج دشمن می چینیم تا تسلطش روز به روز بیشتر شود😔 ✅ اما باز بنا به اولین توصیه گام‌دوم داریم 👌امیدواریم به آینده که به فضل الهی و قانونگذاری دقیق وقوی بعد از محاکمه مسئولان خائن فضای مجازی!! حاکمیت و مدیریت این بستر مهم را بدست بگیریم قاسمی ذبیح اله درد آشنای جرائم وآسیبهای فضای مجازی @gamedovoom