eitaa logo
مجموعه گرا
11هزار دنبال‌کننده
957 عکس
638 ویدیو
296 فایل
🌐 شبکه تولیدمحتوا و جریان‌سازی سیاسی 💡تبیین، اساس کار ماست! 🔸️ارتباط با ما: 09046631709 @geraa_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 به مناسبت فرارسیدن سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج طلبه و دانشجو، جزوه پیشگامان رهایی منتشر شد ⁉️ گریزی دقیق بر راه و رسم مسلمانی حقیقی و بسیجی بودن واقعی 👤 به روایت: استاد رحیم‌پور ازغدی 📥 دریافت نسخه الکترونیکی جزوه 👇🏼 🌐 🆔 @geraa_ir
Rahimpoor digital final_1-.pdf
9.36M
⁉️ جزوه پیشگامان رهایی 🔹 گریزی دقیق بر راه و رسم مسلمانی حقیقی و بسیجی بودن واقعی 👤 به روایت: استاد رحیم‌پور ازغدی 📖 🌐 🆔 @geraa_ir
📝 🔸 برخی با اشاره به بروز رفتارهای ضد دینی مانند حمله به برخی از ارزش‌ها و نمادهای مذهبی همچون چادر و اصل حجاب شرعی، ساده‌انگارانه تصور می‌کنند، ستیز با احکام اسلامی خصوصا حجاب شرعی در ایران حاصل تجربه حکومت دینی است. 🔹 احتمالا تاریخ نخوانده‌اند تا بدانند، در همان بدو انقلاب و در آن فضای شور انقلابی و دینی جامعه، شاهد تظاهرات چند ده هزار نفری علیه حکم قصاص و حجاب بودیم. 🔸 اوج این اعتراضات را در ۱۷ اسفند ۵۷ شاهدیم. روز جهانی زن. یعنی فقط ۲۵ روز بعد پیروزی انقلاب اسلامی. یک روز بعد از سخنان تاریخی امام در ارتباط با لزوم وجود حجاب شرعی در ادارات و سازمان‌ها و وزارتخانه ها. راهپیمایی حدودا ۱۵ هزارنفری علیه حجاب که چند روزی به طول انجامید و موجبات درگیری و زد و خورد و مباحثه های مختلف میدانی را برای مردم فراهم آورد. فیلم‌های منتشر شده از تجمعات آن روزها یکی از اسناد جذاب و ماندگار تاریخ انقلاب است. خصوصا تجمعاتی که در دانشگاه تهران شکل گرفت. 🔹 واقعیت این است که دین ستیزی در بخشی از جامعه ایران، ریشه در سیاست‌های فرهنگی حکومت رضاخان و سپس پهلوی دوم دارد. فضای اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی هم فقط مدتی آن را به محاق خاموشی برد. امروز فقط زمینه بروز دوباره این دیدگاه، آن هم در مقیاس بسیار کوچک‌تری، توسط اقلیتی که از اول انقلاب همیشه وجود داشتن فراهم شده است. فلذا نباید پدیده رخ داده فعلی را امری عجیب و خارق‌العاده دانست و نباید متحیرانه به آن نگاه کند. ✏️ علی ریاحی‌پور؛ دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 کتابچه نعمت جمهوری اسلامی منتشر شد 🔸 حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر- ولو امام عصر باشد- اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‌ کند برای اسلام و همه انبیا از صدر عالَم تا حالا که آمدند، برای کلمه حق و برای دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند. (صحیفه امام، جلد ۱۵) 👤 به روایت: محمدصادق شهبازی 📥 دریافت نسخه الکترونیکی کتابچه 👇🏼 🌐 🆔 @geraa_ir
نعمت جمهوری اسلامی.pdf
28.76M
⁉️ کتابچه نعمت جمهوری اسلامی 👤 به روایت: محمدصادق شهبازی 📖 🌐 🆔 @geraa_ir
Podcast.mp3
5.22M
🎙 | مشکل اولی که نسل شما را تهدید می‌کند، بی‌دردی است! ⁉️ تفاوت بسیج دانشجویی دوره ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بسیج دانشجویی متعهد و انقلابی دهه ۵۰ و ۶۰ چیست؟ 👤 به روایت: حسن رحیم‌پور ازغدی 📎 دریافت جزوه پیشگامان رهایی: https://eitaa.com/geraa_ir/113 🌐 🆔 @geraa_ir
مجموعه گرا
💢 به مناسبت فرارسیدن سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج طلبه و دانشجو، جزوه پیشگامان رهایی منتشر شد ⁉️ گ
Rahimpoor Mob2 By Cover.pdf
8.07M
📎 نسخه ویژه مطالعه در تلفن همراه ⁉️ جزوه پیشگامان رهایی 🔹 گریزی دقیق بر راه و رسم مسلمانی حقیقی و بسیجی بودن واقعی 👤 به روایت: حسن رحیم‌پور ازغدی 📖 🌐 🆔 @geraa_ir
Podcast2.mp3
5.45M
🎙 | از این خوابی که هستید بیدار شوید! 🔺 من میخواهم یک مقدار به شما سیلی بزنم. خیلی سرخوش هستید و خیال می‌کنید خیلی آدم رو به راهی هستید. اول باید دوتا سیلی بخورید از این خوابی که هستید بیدار شوید. 👤 به روایت: حسن رحیم‌پور ازغدی 📎 دریافت جزوه پیشگامان رهایی: https://eitaa.com/geraa_ir/113 🌐 🆔 @geraa_ir
🖇 🔺️ فروپاشیِ جنبش دانشجوییِ تجدّدی ۱- دانشگاه و دانشجو، یک کلّیّت یکپارچه و همگون نیست و نباید دربارۀ آن، قضاوت‌ عام کرد. دست‌کم می‌توان سه لایه را در دانشگاه شناسایی کرد: یکی «لایۀ بی‌طرف‌ها و وسط‌نشینان» که همیشه بوده‌اند و نوپدید نیستند و به فراتر از زندگی روزمرّۀ خویش نمی‌اندیشند و بیش از خود را نمی‌بینند؛ دیگری «لایۀ نیروهای تجدّدی و غرب‌اندیش» که از اوایل دهۀ هفتاد، به وجود آمدند و هویّت خویش را در هندسۀ درآمیختن سنّت و تجدّد تعریف کردند و حتّی در قالب لیبرالیسم و مارکسیسم و فمینیسم و قومیّت‌گرایی، به‌کلّی از سنّت دینی بریدند؛ و سرانجام، «نیروهای مؤمنِ انقلابی» که همزاد انقلاب هستند و به همان اصالت‌های اوّلیّه و روایت نخستین از انقلاب و ارزش‌های آن معتقد هستند و یک هویّتِ ریشه‌دارِ مستمر داشته‌اند. ۲- جنبش دانشجوییِ تجدّدی، دچار «انسداد فکر و نظریه»، «فقدان رهبر و مغز طرّاح»، و «فقر هوادار و بدنۀ دانشجویی» شده است. ‌چیزی در دست ندارد جز «چاقو» و «انگشتش به‌مثابه نشانۀ جنسی»، و سخنی هم ندارد جز «فحاشی‌های بی‌سابقه» و «رکیک‌گویی‌های بی‌شرمانه»، و آینده‌ای هم تصوّر نکرده است جز «ابتذال اخلاقی» و «ولنگاری جنسی». البتّه از ابتدا نیز تا حدی این‌چنین بود و می‌کوشید با ترجمه و تقلیدِ دست‌چندمِ شبه‌روشنفکرانه، ضعف خویش را پنهان کند، امّا امروز، حتّی توان گرته‌برداریِ طوطی‌وار را نیز ندارد. همچنان که جریان «اصلاحاتِ تجدّدی»، مُرده و می‌خواهد با کج‌روایت، خود را زنده و بانشاط نشان بدهد، شاخۀ دانشجویی آن نیز که مقلّد و دنباله‌رو بود، از رمق افتاده و دیگر بضاعتی ندارد. نه‌فقط «زایش فکری» ندارد، بلکه قادر به «تکرار گذشته» نیز نیست. اینان از آرمان‌های معطوف به ایدئولوژیِ لیبرال-دموکراسی در دهۀ هفتاد و هشتاد که بر روی «آزادی» و «مردم‌سالاری» و «حقوق فردی» و «گفتگوی جهانی» و ... بود، به مطالبۀ «کشف حجاب» و «غذاخوری مختلط» و ... رسیده‌اند. این سقوط، نه‌تنها «سقوط اخلاقی و معنوی» است، بلکه «انحطاط فکری» و «تنزّل ایدئولوژیک» نیز هست. سقفِ آرمان‌های اینان، این اندازه کوتاه و خواسته‌های‌شان حقیر و پَست شده است. «خیابانی‌شدن» به معنی هرزه و هرجایی شدن، مفهومی است که می‌تواند هویّت فرهنگیِ این پاره از جنبش دانشجویی را توصیف کند؛ نوعی لمپنیسمِ عریان و به‌شدّت مبتذل، همۀ وجود آنها را درگیر خود کرده و از آنها، چهرۀ «اراذل و اوباش» یا «ناکسانِ بی‌ریشه» را ساخته است. ۳- در مقابل، پارۀ انقلابی از جنبش دانشجویی به کمال و وزانت بیشتر رسیده است. کلان‌مسأله‌های جنبش دانشجوییِ انقلابی، «انقلابی‌گری» و «مقاومت» و «عدالت» و «جهادی‌اندیشی» و «پیشرفت» و «ایران قوی» و «حلقه‌های میانی» و «روایت» و «تمدّن‌سازی» و «پیچ تاریخی» است و کلان‌مسأله‌های جنبش دانشجوییِ تجدّدی، «کشف حجاب» و «بدن‌نمایی» و «برهنگی» و «غذاخوریِ مشترک» و «فحاشی» و «هم‌باشی» و «هم‌جنس‌بازی». تاریخِ «حیاتِ هویّتی» این دو بخش، به این «نقطۀ شفاف» رسیده است و اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌توان به قضاوت نشست. جنبش دانشجوییِ انقلابی از آیت‌الله خامنه‌ای الهام گرفت و اندیشه‌اش را شنید و پی گرفت و «دغدغه‌های متعالی» و «آرمان‌های تمدّنی» دست یافت، و جنبش دانشجوییِ تجدّدی، آن بیراهه را رفت و این‌گونه خوار و زار شد. در یک سو، «قانون» و «شرع» و «اخلاق» و «واقعیّت» قرار دارد و در سوی دیگر، «اغتشاش» و «سکولاریسم» و «برهنگی» و «کج‌روایت». در یک سو، «تبیین» و «مباحثه» و «مناظره» و «گفتگو» وجود دارد و در سوی دیگر، «کُشته‌سازی» و «انسان‌سوزی» و «فحاشی» و «دروغ‌پراکنی». ۴- جریان اغتشاش، «ظرفیّت اجتماعیِ» جنبش دانشجوییِ تجدّدی را آشکار کرد و ما اینک از حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها فراتر رفتیم و دریافتیم که «واقعیّتِ نهان» چیست. آن‌همه غوغا و هیاهوی روایی، با این‌چنین استقبال بی‌مایه و نحیفی روبرو شد؛ چنان‌که در دانشگاه‌های چند هزار نفری، تنها جماعت‌هایی با حجم پانصد نفر به جریان اغتشاش پیوستند. این «واقعیّتِ آشکارشده»، بسیار تعیین‌کننده است و نشان می‌دهد «روند عمومیِ دانشگاه»، چه سمت‌وسویی دارد و چه رویش‌ها و ریزش‌هایی رخ داده است. اینک مشخص شده است که ما با یک «اقلّیّتِ پُرمدعا» روبرو هستیم که فقط «صدای بلند» دارند و می‌خواهند با «نعره‌زدن»، خود را غالب کنند و اگر به نعره‌های‌شان بی‌اعتنایی شد، «رکیک‌گویی» کنند و حرمت اخلاق را نادیده بگیرند و زشت‌ترین و بی‌سابقه‌ترین فحاشی‌ها را در دانشگاه به نمایش بگذارند. به‌این‌ترتیب، هم «اقلّی» و «اندک» بودن‌شان نمایان شد و هم «هتاک» و «بی‌اخلاق» بودن‌شان. آیا نظام جمهوری اسلامی باید تسلیم این «اقلّیّتِ مطلق» شود و در برابر «مطالبه‌های فرومایه»، سر تعظیم فرو آورد؟! 🖋 مهدی جمشیدی 🌐 🆔 @geraa_ir
16 آذر.pdf
5.12M
💢 ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به روایت شاهد عینی 🔹 و این‌گونه «روز دانشجو» در تاریخ ثبت شد... 🔸 ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ به دليل قرار گرفتن در بطن ايام حكومت طاغوت، از تاريخ‌نگاری بسيار ضعيفی برخوردار است. خفقان حاكم بر آن سال‌ها و کهولت سن شهود اصلي ماجرا در سال‌هاي پس از پيروزی انقلاب اسلامی باعث شد كه تاريخ شفاهی اين حادثه سرنوشت‌ساز كه از آن با عنوان سر آغاز جنبش دانشجويی ايران ياد می‌شود از ضعف فراوانی برخوردار باشد. 🔸 آنچه خواهيد خواند از معدود تك‌نگاري‌هاي به‌جای مانده از شهود ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ است كه به قلم «شهيد دکتر مصطفی چمران» و در سال ۱۳۴۱ به رشته تحرير در آمده است. ❗️ مناسب جهت چاپ و توزیع در دانشگاه، خوابگاه، نمازجمعه و... 📚 🌐 🆔 @geraa_ir
روز دانشجو.pdf
1.45M
💢 بسته ایده‌بخش روز دانشجو 🔹 جهت اقدام مناسب در بستر دانشگاه‌ها 📚 🌐 🆔 @geraa_ir
دانشجوی عدالت خواه.pdf
370.7K
📖 | جزوه دانشجوی عدالت‌خواه ⁉️ به بهانه بیست و یکمین سالگرد پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جنبش دانشجویی پیرامون عدالت‌خواهی 👤 گفتاری از: محمدصادق شهبازی محقق و پژوهشگر انقلاب اسلامی 🔗 مشاهده گفتگوی تصویری از صفحه رسمی گرا در آپارات: https://aparat.com/v/Vibjv 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 در آستانه فرارسیدن روز دانشجو، جزوه استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی منتشر شد ⁉️ خصوصیات تاریخی جنبش دانشجویی در ایران 👤 گفتگویی با: شهریار زرشناس 📥 دریافت نسخه الکترونیکی جزوه 👇🏼 🌐 🆔 @geraa_ir
2031886082_2071835022.pdf
11.67M
⁉️ جزوه استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی 🔹 خصوصیات تاریخی جنبش دانشجویی 👤 گفتگویی با: شهریار زرشناس 📖 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 همیشه حاضر! 🔸 مجموعه پوسترهای همیشه حاضر، به مناسبت روز دانشجو منتشر شد 🔺 مناسب جهت چاپ و استفاده در بیلبورد‌ها، بُرد دانشکده‌‌ها، خوابگاه‌ها و فضاسازی محیطی دانشگاه‌ها ▫️ تهیه و تولید توسط معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی 👤 طراح: سیدمحمدعلی بلادی فرد 📥 دریافت نسخه با کیفیت پوسترها👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1UQR51tIYt9wf3bQhxYFfxnaDpPDvblXg 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 همیشه حاضر! 🔸 هم در مطالبه‌گری 🔸 هم در خدمت‌رسانی 📥 دریافت نسخه با کیفیت 👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1UQR51tIYt9wf3bQhxYFfxnaDpPDvblXg 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 همیشه حاضر! 🔸 هم در جهاد تبیین 🔸 هم در تحقیق و تمرین 📥 دریافت نسخه با کیفیت 👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1UQR51tIYt9wf3bQhxYFfxnaDpPDvblXg 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 همیشه حاضر! 🔸 هم در دفاع مقدس 🔸 هم در عرصه علمی 📥 دریافت نسخه با کیفیت 👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1UQR51tIYt9wf3bQhxYFfxnaDpPDvblXg 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 سه قطره خون! 🔸 نقاشی چهره شهدای راه استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، شهدای روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ به مناسبت روز دانشجو منتشر شد 🔺 مناسب جهت چاپ و استفاده در تولیدات رسانه‌ای و محتوایی، بیلبورد‌ها، بُرد دانشکده‌‌ها، خوابگاه‌ها و فضاسازی محیطی دانشگاه‌ها ▫️ تهیه و تولید توسط معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی 👤 طراح: عباس گودرزی 📥 دریافت نسخه با کیفیت تصاویر👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1Uv4V8my-s8vvY_v4RZSZ1BW6UCvwlxdv 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 سه قطره خون! 🔸 نقاشی چهره شهدای راه استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، شهدای روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ 👤 شهید مهدی شریعت رضوی 📥 دریافت نسخه با کیفیت تصاویر 👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1Uv4V8my-s8vvY_v4RZSZ1BW6UCvwlxdv 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 سه قطره خون! 🔸 نقاشی چهره شهدای راه استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، شهدای روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ 👤 شهید احمد قندچی 📥 دریافت نسخه با کیفیت تصاویر 👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1Uv4V8my-s8vvY_v4RZSZ1BW6UCvwlxdv 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 سه قطره خون! 🔸 نقاشی چهره شهدای راه استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، شهدای روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ 👤 شهید مصطفی بزرگ‌نیا 📥 دریافت نسخه با کیفیت تصاویر 👇🏼 https://drive.google.com/folderview?id=1Uv4V8my-s8vvY_v4RZSZ1BW6UCvwlxdv 🌐 🆔 @geraa_ir
شهدای 16 آذر.rar
17.45M
💢 سه قطره خون! 🔸 نقاشی چهره شهدای راه استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، شهدای روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ 🔺 مناسب جهت چاپ و استفاده در تولیدات رسانه‌ای و محتوایی، بیلبورد‌ها، بُرد دانشکده‌‌ها، خوابگاه‌ها و فضاسازی محیطی دانشگاه‌ها ▫️ تهیه و تولید توسط معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی 👤 طراح: عباس گودرزی 🌐 🆔 @geraa_ir
1_2287597323.mp3
7.25M
🎙 | شاهد عینی 🔺 مبارزات دانشجویی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، به روایت شهید مصطفی چمران 🌐 🆔 @geraa_ir
🎥 مجموعه گفتگوهای اینترنتی گرا 💢 ویژه برنامه ۱۶ آذر ▫️ قسمت هجدهم 👤 در گفتگو با: سیدحسن موسوی‌فرد؛ ادوار جنبش دانشجویی 📆 سه‌شنبه ۱۵ آذر | ساعت ۲۱ 🔗 پخش از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو https://snn.ir/fa/livetv 🎥 🌐 🆔 @geraa_ir