eitaa logo
مجموعه گرا
11.1هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.3هزار ویدیو
489 فایل
🌐 شبکه تولیدمحتوا و جریان‌سازی سیاسی 💡تبیین، اساس کار ماست! 🔸️ارتباط با ما: 09046631709 @geraa_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
نبــرد ســرنوشت-شماره 57-مجازی.pdf
حجم: 3.6M
🔰ویژه نامه نبرد سرنوشت ▫️شماره پنجاه و هفتم: موجّه و ناموجّه ▪️نسخه الکترونیک ▪️۱۴ پیام تبیینی پیرامون عوامل ایجاد تنازع در شرایط فعلی کشور 🌐 🆔 @geraa_ir
🔻واکنش کمال شرف کاریکاتوریست یمنی به توافق لبنان و اسرائیل 🌐 🆔 @geraa_ir
🔺یادی کنیم از روزنامه اصلاح‌طلب شرق که به عمله سازمان منافقین میگفت نخبه 🌐 🆔 @geraa_ir
یک کانال عبری خبری نوشت: وزیر دفاع پاکستان: «به نظر من، جنگ با ایران دوباره تکرار نخواهد شد.» ✍ : ایران پاسخ قاطعی داد، این حرکت جان تازه‌ای به مردم کف خیابان تزریق می‌کند‌. 🌐 🆔 @geraa_ir
📰گزارش کیهان از روز نود و سوم جنگ 🔰 آمریکا ۳ ماه است به خاطر جنگ احمقانه شرمساری و سرافکندگی را تحمل می‌کند 🔸نقض آتش‌بس از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در روز نود و سوم جنگ ادامه پیدا کرد. 🔸در حالی که رژیم صهیونیستی در حال بمباران جنوب لبنان است و دستور تخلیه بیروت را صادر کرده، ارتش تروریستی آمریکا دیروز حملاتی را علیه سایت‌های راداری و مراکز فرماندهی و کنترل پهپاد در منطقه روستایی گورک و جزیره قشم انجام داد و ادعا کرد که این عملیات را در پاسخ به سرنگون شدن یک پهپاد MQ-1 خود توسط ایران انجام داده است. 🔸در مقابل، نیروی هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرد که به‌دنبال تجاوز ارتش متجاوز آمریکا به یک دکل مخابراتی در جزیرۀ سیریک، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوائی مبدأ تجاوز (کویت) را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش‌بینی شده منهدم گردید. نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاًً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به‌عهده رژیم متجاوز و کودک‌کش آمریکا است. 🔸در همین حال، خبرگزاری CBS به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که در حملات موشکی چند روز قبل ایران در واکنش به نقض آتش‌بس، ۴ نظامی آمریکایی و ۳ پیمانکار زخمی‌ شده‌اند؛ درحالی‌که ارتش آمریکا مدعی شده بود که موشک بالستیک ایران را رهگیری کرده است. 🔸در حالی که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند بیش از گذشته افسار ترامپ و دولت آمریکا را به دست بگیرد، ارزیابی‌های گوناگون از دست برتر ایران و موضع ضعف آمریکا در میدان حکایت می‌کند. برت اریکسون، کارشناس آمریکایی ژئوپلیتیک دیروز تصریح کرد: شرمساری و سرافکندگی‌ای که ایالات متحده در سه ماه جنگ سه‌ماهه با ایران در سطح بین‌الملل متحمل شده، تاثیری بسیار عمیق‌تر و طولانی‌تر از دوران ریاست‌جمهوری ترامپ خواهد داشت. 🔸همزمان، ویل شرایور، تحلیلگر ژئوپلیتیک و تاریخ‌دان آمریکایی در واکنش به برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه ترامپ در مذاکرات شرایط سختگیرانه‌تری را گذاشته، گفت: شرایط سخت‌گیرانه‌تر؟! بی‌خیال! ترامپ دیگر هیچ «شرایط سخت‌گیرانه‌تری» ندارد. چیزی جز بلوف‌های بیشتر باقی نمانده! «شرایط سخت‌گیرانه‌تر» در عمل یعنی «جنگ بیشتر» و «جنگ بیشتر» برای آمریکا به معنای «شکست راهبردی آشکارتر و عمیق‌تر» است. 🔸در همین حال، نشریه ایندیپندنت با بیان اینکه «آمریکا در باز کردن تنگه هرمز ناموفق است»، می‌نویسد: دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز، اظهارات متناقضی درباره ایران مطرح کرد. در حال حاضر آمریکا در بن‌بست ایران به سر می‌برد. نهائی شدن توافق به تأخیر افتاده و آمریکا در باز کردن تنگه هرمز با زور نیز ناموفق بوده است. 🔸ماگالی بارتس پژوهشگر فرانسوی امور دفاعی و امنیتی درباره نتایج بزرگ جنگ معتقد است: موازنه قدرت در خاورمیانه، اکنون به‌نفع ایران سنگینی می‌کند/ برای نخستین بار در دست‌کم یک قرن اخیر، شاهد انسجام و تقویت یک قطب قدرت منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم. آنچه تل‌آویو را به وحشت می‌اندازد این است که ایران در حال تبدیل‌شدن به قدرتی بیش از حد بزرگ در منطقه است. 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 ادعای آکسیوس درباره عصبانیت ترامپ در تماس با نتانیاهو: «دیوانه شده‌ای؟» 🔹 آکسیوس در گزارشی مدعی شد ترامپ، رئیس‌ دولت تروریستی آمریکا، در تماس تلفنی پرتنش با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به شدت از گسترش عملیات نظامی اسرائیل در لبنان انتقاد کرده است. 🔹 بر اساس این گزارش‌ها، ترامپ در این گفت‌وگو با لحنی خشمگین خطاب به نتانیاهو گفته است: «تو کاملاً دیوانه شده‌ای!» و او را به بی‌توجهی نسبت به پیامدهای اقدامات اسرائیل متهم کرده است. 🔹 به نوشته آکسیوس ترامپ همچنین هشدار داده که ادامه حملات اسرائیل می‌تواند مذاکرات با ایران را با خطر جدی مواجه کند و موج تازه‌ای از نفرت جهانی علیه اسرائیل ایجاد کند. 🌐 🆔 @geraa_ir
مجموعه گرا
💢 هسته‌ای به ملت عزت نفس داد ☢ کار شماها {فناوری هسته‌ای} خیلی ابعاد مختلفی دارد؛ یک بعدش این است که احساس عزت ملی را به این ملت و به این کشور داد؛ این چیزِ خیلی مهمی است. ملتها آن وقتی گرفتار میشوند که عزت نفس خودشان را از دست بدهند؛ آن وقتی به‌رایگان نوکری دیگران را قبول میکنند که ارزش خودشان را فراموش کنند. عزت نفس این است. یک ملت مظلوم آن وقتی به پا میخیزد - مثل همین ملتهای شمال آفریقا و بعضی کشورهای دیگر - که احساس کند عزتی دارد که در طول زمان پایمال شده؛ آن وقت دیگر برمیخیزد و هیچ نیروئی نمیتواند او را بنشاند؛ که دارید مشاهده میکنید؛ این اتفاق افتاده. عزت نفس این است. 🇮🇷 انقلاب به ملت ما، به کشور ما عزت نفس داد. بارها و بارها سعی کردند توی سر فکر و روحیه‌ی این ملت بزنند، بگویند شماها نمیتوانید؛ بله، انقلاب کردید، اما نمیتوانید خودتان را اداره کنید؛ نمیتوانید پیش بروید؛ نمیتوانید پا به پای دنیا حرکت کنید. هر پیشرفت علمی‌ای، یک حرکت بزرگ و یک بشارت بزرگ به این ملت است که میتواند؛ و این کار شماها - مسئله‌ی هسته‌ای - توانست به این ملت عزت نفس بدهد. این یکی از ابعاد اهمیت کار شماست. 🔻مستکبران عالم و کسانی که حکمرانی دنیا را حق خودشان میدانند؛ اسم خودشان را میگذارند جامعه‌ی جهانی، و به نام جامعه‌ی جهانی حکم صادر میکنند، حرف میزنند، رد میکنند، اظهار توقع میکنند! این چند کشور تسلطشان بر دنیا را به واسطه‌ی انحصار علم و انحصار فناوری تعریف کردند. بخشی از این هیاهوئی که اینها میکنند، به خاطر این است که این انحصار شکسته نشود. اگر چنانچه ملتها بتوانند در قضیه‌ی هسته‌ای، در قضیه‌ی فضا، در مسائل الکترونیک، در مسائل گوناگون صنعتی، فناوری و علمی پیش بروند، راهی برای سیادت زورگویانه و قلدرانه‌ی اینها بر دنیا باقی نخواهد ماند. 💯در تبلیغات سعی کردند و میکنند که وانمود کنند این یک کار صرفاً ایدئولوژیک است؛ یعنی به منافع ملت و منافع کشور ارتباط ندارد؛ در حالی که کار شما یک کاری است که مستقیماً به منافع ملی ارتباط دارد. کار انرژی هسته‌ای این است؛ مستقیماً به منافع ملی ارتباط پیدا میکند. ▫️بیانات در دیدار دانشمندان هسته‌ای | ۳۰ بهمن ۹۰ 🌐 🆔 @geraa_ir