- قمـر - 🇵🇸
نوروز ِ امسال . .
چگونه بی تو سال را تحویل کنیم؟
مگر می شود؟
ما یک عمر عادت کرده ایم پس از تحویل سال
پای فرمایشات شما بنشینیم :)
من چگونه بروم در ورق سال جدید ؛
که همه بودن تو مانده به تقویم قدیم!💔
اَللّـهُمَّ أهْلَ الْكِبْرِيَاءِ وَالْعَظَمَةِ، وَأهْلَ الْجُودِ
وَالْجَبَرُوتِ، وَأهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ، وَأهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ،
اَللّـهُمَّ إنّي أسْاَلُكَ خَيْرَ ما سَألَكَ مِنْهُ عِبادُكَ الصّالِحُونَ .
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ
ای دنیا با دلم بساز
بگن نماز ِعید و باز خود آقا میخواد بخونه .