″لاتريدحاجاًمتعباًومنڪسرالقلب . .؟! ″
-حـسینجانم . .
زائرخستهودلشڪستہنمیخواهۍ؟!💔..!
- قمـر - 🇵🇸
_
تو مثل منِ بیچاره کم نداری
ولی من به جز تو کسی رو ندارم..
حسین جان(:
- قمـر - 🇵🇸
تو خارج از این قاعده و فلسفههایی :)!
از قول منه خسته به ارباب بگویید ؛
جز عشق تو عشقی به دلم جا شدنی نیست . .