✍🏽اعتکافِ مضحکِ نسوان
❌نزدیک شدن به خدا با مکروه و حرام؛ از دستاوردهای فرهنگی حضرات‼️❌
حقا هر جا سخن از به پاداشتن بدعات است نام صدا و سیما و... میدرخشد‼️
اساسا هر بدعت و فسادی باشد همیشه اولاد ابلیس لعین در تب و تاب دادن به آن و بولد کردنش هر چه توان دارند بکار میگیرند مثل همین مسئله ی اعتکاف برای زنان که چنان وارونه جلوه کرده اند که زنان برای شرکت در آن سر و دست میشکنند!!!
👈🏼حال آنکه در فقه تشیع اصلا مساجد جای زنان نیست مگر در ضرورت هایی مثل سفر، نبود راهی برای آموختن احکام و...
و اساسا مسجد زنان به تصریح روایات قَعرِ خانه یشان است(مسجد المراة قعر بيتها)_اگر چه آخوندهای تنبل و بی عرضه بهراسند از ذکر این مسائل_
علامه حلى بزرگ فقهای تشیع به تصریح میفرمایند آمدن زنان به مساجد مکروه است:
یکره للنساء الاتیان الى المساجد لما فیه من التّبرج المنهى عنه، قال الصادق علیه السلام: خیر مساجد نسائکم البیوت
ترجمه :برای زنان مسجد رفتن مکروه است چون در این کار تبرج نهفته است و امام صادق علیه السلام فرمودند: بهترین مساجد زنان خانه هاست
تهذیب الاحکام: ج 1 ، ص 398 ، ح 1240 ؛ وسائل الشیعة: ج 2 ، ص 368 ، ح 2388 .
و در کتاب نهایةالاحکام مى فرمایند:
و هذا الحکم مختص بالرجال دون النساء لانهن امرن بالاستتار...
ترجمه: استحبابِ مسجد رفتن مختص مردان است و زنان امر شده اند به استتار
نهایة الاحکام: ج 1 ، ص 353 .
✅و در تذکره تصریح به کراهت اعتکاف زنان در مساجد میکنند:
وكلّ امرأة يكره لها حضور الجماعات يكره لها الاعتكاف في المساجد.
هر زنی مکروه است برای او حضور در نماز جماعت و اعتکاف در مسجد
تذكرة الفقهاء- العلامة الحلي جلد : 6 صفحه : 248
که تازه این حکم فی نفسه است و الا اگر خوف و یا دستکم یقین حرام و مفسده ای مترتب بشود که میشود در این حالت قاعدتا طبق فتوای فقهاء حرام هم میباشد.
چند روز دیگر که اعتکاف مضحکِ زنان! شروع می شود و من و شما این جهل و بدعت مقدس جلوه داده شده را خواهیم دید، آنوقت باید گریه کنیم و روضه بخوانیم به حال وارونه شدن دین خدا بلکه نسل های آتی بیدار شوند.
اللهم عجل لولیک الفرج
والسلام علی من اتبع الهدی.
سلام
بدعت یعنی آنچه در دین نیست را وارد در دین بدانید
مسجد رفتنِ زنان و اعتکاف ایشان در دین وجود ندارد و مسئله ایست که هم روایات و هم فتاوای مراجع از آن نهی کرده اند هیچ کجا هم استثنا نزده اند که مسجد رفتن زنان اگر برای اعتکاف باشد خارج از نهیِ مسجد رفتنِ زنان است و این نهی ها هم به معنای اقل ثوابا نسبت به خانه است یعنی نمازِ زن در خانه افضلِ از نمازش در مسجد است پس هیچ دعوتی از زنان به مسجد در دین نشده بلکه زنان نهی شده اند که به مسجد بروند مگر زنانِ مسنّی که لایرجون نکاحا (زنانی که کسی رغبت به همخوابی با آنان را ندارد ) در ذیل به برخی روایات و فتاوا اشاره خواهد شد .
https://eitaa.com/ghaarebeit/26
https://eitaa.com/ghaarebeit/50
https://eitaa.com/ghaarebeit/189
از آدم تا یوم قیامت، زنی اعلم ، دانا تر به سیاست ، بی غلط و کامل تر از صدیقه ی کبری سلام الله علیها نیامده اما ایشان نه در مسائل علمی وارد شدند و نه در مسائل سیاسی (منظور سیره ی ایشان است استثنائات دلایل خاص دارد ) لذا هر کسی برای زن و دخترِ شیعه الگویی غیر از ایشان (آنهم الگو برداری تخصصی نه عوامانه و ناشیانه) معرفی کند قطعا به شیعه و ناموسِ شیعه راهِ انحرافی نشان داده و ضامن است باید پاسخگو باشد.
اگرکسی بگوید چون در آنزمان خود رسول الله صلی الله علیه و آله و امیرالمومنین علیه السلام بودند و نیازی نبود حضرت صدیقه سلام الله علیها وارد شوند .جواب👇🏽
بارها با وجودِ صدیقه ی کبری سلام الله علیها رسول الله هنگام خروج از مدینه کسانِ دیگر را جانشین خود گماشتند در صورتی که احدی در مدینه وقتی ایشان نیستند و خارج شدند اعلم و افضل از صدیقه کبری سلام الله علیها نیست حتی نفرمودند امور سیاسی را به فلانی رجوع کنید و امور علمی و مسائل شرعی را از دخترم بپرسید بلکه کسانی مانند ابو لبابه، ابن عرفطه، ابن ام مکتوم ابی ذر، ابو دجانه انصاری و... را جانشین خود میگذاشتند نه صدیقه ی کبری را