اندیشه و قلم | احمد قدیری
🔴 کارزار انقلاب ویژگی این دور از تهاجم ترکیبی که فاز عملیاتی آن از اواخر شهریور ۱۴۰۱ شروع شده و تشد
🔴 توطئه تمرد
اخلال محاسباتی دیگری است اگر گمان شود هدف از هدفگیری زنجیرهای نیروهای فراجا، ترور کور ناشی از کینهتوزی است!
هدف، حداکثرسازی هزینه برای زمینهسازی توطئه تمرد و انفصال نیروهای فراجا به عنوان اولین لایه امنیتی کشور است؛ به قصد القاء حتمیت سقوط و تداعی پیوستن همافران ارتش به انقلاب.
۱۴۰۲/۵/۴
@GhadiriNetwork
اندیشه و قلم | احمد قدیری
🔴 کارزار انقلاب کمی که کارزار برای انقلاب اسلامی سخت شود، انقلابیون سست و سطحی که رویشان نمیشود ب
🏴 باشد که «یا لیتنا کنا معک»های این شبها را در روزهای آتی فراموش نکنیم.
@GhadiriNetwork
اندیشه و قلم | احمد قدیری
🔵 گرگ آبی ۱/ جان کری در مصاحبهای گفته بود «تفاوت ما با ترامپ در این است که او اول از برجام خارج ش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عبارت رابرت مالی درخصوص اینکه «ایالات متحده به دنبال احیای برجام و سپس استفاده از این توافق به عنوان نقطه شروع برای اعمال فشار بیشتر بر ایران است» گرچه مهم است اما جدید نیست. پیشتر جان کری نیز مشابه همین عبارت را بیان کرده بود.
@GhadiriNetwork
اندیشه و قلم | احمد قدیری
🔴 شبکهسازی دشمن با استفاده از ظرفیت آرایشگاههای زنانه، باشگاههای بدنسازی مردانه و کافیشاپها، ا
🔴 سگ بهمثابه سلاح
حواستان هست که این نژادهای سگهای وحشی و خطرناکی که آزادانه در حواشی اتوبانهای تهران توسط صاحبانشان چرانده میشوند، بهمثابه سلاح مخوفی است که اگر اراده کنند میتوانند در ناآرامیهای اجتماعی به جان تجمعات انقلابی و نیروهای امنیتی بیاندازند؟
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.
۱۴۰۲/۵/۴
@GhadiriNetwork
هدایت شده از KHAMENEI.IR
17.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نذر عباس | روایت ویژه مادر شهید مصطفی صدرزاده برای رهبر انقلاب از شهادت فرزندش در ظهر تاسوعا
➕ سخنان حاج قاسم در وصف شهید صدرزاده
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 #استوری_کلیپ | بال جبرائیل را فرش محرم میکند، دست سردار حسین(ع)...
📹 مداحی حاج محمود کریمی در سال ۹۸ در حضور رهبر انقلاب و در آخرین حضور شهید حاج قاسم سلیمانی
🖤 #از_تبیین_تا_قیام
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از نکات و تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمیخواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود.
روز عاشورا میگوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟»
شب صحبت میکند تا مبادا خبیثی در بین طیّبها باشد، و روز سخن میگوید تا مبادا طیّبی در بین خبیثها مانده باشد.
شب غربال میکند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال میکند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
@haerishirazi
اندیشه و قلم | احمد قدیری
🏴 انقلاب و مابعد انقلاب انقلاب دو وجه دارد، وجه سلبی و سرنگونی رژیم سلطنتی و مابعد انقلاب یعنی وجه
🏴 نهضت حسینی
ابتدا باید بدانید امام حسین(ع) شریک و یاور امام حسن(ع) در صلح با معاویه بود. صلحی از سر ناچاری برای حفظ شیعه که موقتا و به ظاهر به معاویه مشروعیت میداد تا مشروعیت یزید را بنابر مفاد معاهده زائل نماید.
استدلال امام حسین(ع) برای مردم در علت خودداری از بیعت با یزید، علاوه بر فسق آشکار او، مبتنیبر معاهده صلح با معاویه بود.
حضرت(ع) از عاقبت حرکت اعتراضی خود مطلع بودند که این اطلاع، علاوه بر علم امامت، یکی مبتنیبر خبردهی پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) بود و دیگری براساس هوش سیاسی و جامعه شناسی خود حضرت(ع) از وضعیت کوفه و آرایش جناح مقابل.
بنابراین امام با علم به عاقبت کارشان، حرکت اعتراضی و استشهادی خود را آغاز کردند و مانع از این شدند که خونشان در مدینه یا مکه هدر رود.
در واقع حضرت(ع) خود را در جایی فدا کردند که منجر به حماسهای شود که از آن زمان تاکنون و تا ظهور سوخت حرکت شیعه است.
این منافاتی با بحث حکومت خواهی و حرکت به سمت کوفه ندارد. چراکه حکومت، مطلوب اول و محقق نشده، و شهادت، مقصود دوم و محقق شده است.
قطعا اگر به فرض حضرت(ع) به کوفه و حکومت میرسیدند وضعیت تاریخ طور دیگری رقم میخورد اما امام(ع) تهدید شهادت و اسارت را به فرصت زنده کردن دلهای شیعیان و روشن نگهداشتن نور مظلومیت و حقانیت ائمه شیعه(ع) بدل نمودند.
کل واقعه عاشورا یک صبح تا ظهر بود و تمام شد. اما حرکت تبیینی آن تاکنون ادامه دارد که نقطه آغازش با حضرات زینب(س) و زینالعابدین(ع) بود.
اینجا باید به اهتمام ویژه اهل بیت(ع) به «مهندسی نسل» اشاره کنیم که مصادیق آن بسیار است. از کثرت اولاد موسیبنجعفر(ع) بگیرید تا انتخاب امالبنین(س) به همسری توسط حضرت علی(ع) برای آنکه علمدار علمدار شود.
حضرت عباس(ع) برای سیدالشهداء(ع) مانند حضرت علی(ع) بود برای پیامبر(ص)؛ کرار غیر فرار.
غم شهادت ابالفضل(ع) برای خیام یک بعد ماجراست. بعد دیگر ترس و وحشت از فقدان ایشان دربرابر داعشیان زمان است.
در زمان شهادت حاج قاسم چه حسی داشتیم؟ فقط اندوه نبود؛ حیرت و وحشت از عاقبت جبهه مقاومت هم بود.
شهادت حضرت علیاصغر(ع) بزرگترین غم سیدالشهداء(ع) بود و رساندن آب به اولاد حسین(ع) بزرگترین مأموریت عالم، که به ابالفضل(ع) سپرده شد اما ناتمام ماند.
از این رو حسرت و حیرت حضرت عباس(ع) در نرسیدن آب به خیام بزرگترین حسرت عالم است که نصیب ایشان شد.
اما آقا جان! تمام ذرات عالم شهادت میدهند که شما در مأموریت خود کم نگذاشتید. «آب به خیمه نرسید، فدای سرت، فدای سرت».
آقا جان! شما سقای دشت کربلا هستید و عالمی را از فضل معرفت خود سیراب کردهاید.
* بخشی از سخنرانی اینجانب در یکی از محافل تهران
@GhadiriNetwork
اندیشه و قلم | احمد قدیری
🚨 مردم باید بدانند در خردادماه به موازات ترور نیروهای فراجا و روحانیون، حدود ۲۰ آتشافروزی مهم در ک
یک مقام آگاه: آنچه امروز [۲ مرداد] اعلام شد ضربهای بود که بهتازگی به بزرگترین شبکۀ تروریستی ۲۰ سال گذشته فعال داخل کشور زدیم. قصد این تیمها التهابآفرینی، افزایش خشونت و ایجاد جنگ شهری در ایران بود.
سرپلهای این تیمها در کشورهای همسایه مستقر شده بودند و تسلیحات و تجهیزات لازم را از همان کشورها در اختیار عوامل داخلی خود قرار میدادند. مهمترین ویژگی این جریانات، تمایل شدید آنها به کشتهسازی و افزایش رنگ خشونت در جامعه ایران بود/ فارس
@GhadiriNetwork
تحلیل و بررسی مسائل کشور.mp3
42.48M
🎙 آنچه گذشت و آنچه در پیش است
۱۴۰۲/۵/۱۴
@GhadiriNetwork