eitaa logo
قرآن تصویری و اخلاق اسلامی
156 دنبال‌کننده
906 عکس
2هزار ویدیو
34 فایل
مدیر: @AZIZI_104 کانال ها: (قرآن تصویری) @ghoran_tasviri_akhlagh @moosighi_salem (موسیقی سالم) (قرآن گویا) @DalayeleRoshan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ @ghoran_tasviri_akhlagh قرآن تصویری ࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐ تو پایان هر جستجوی منی....🌹
14.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🗳️ واضح است که ما این انتخابات را می بازیم! 📣 قشر خاکستری جامعه را بیدار کنید. 🔔@Aminikhaah_Media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مولا علیِ علیه.mp3
2.8M
🎙 با نوای کربلایی امیر طلاجوران ❤️ مدح امیرالمومنین حضرت علی(ع)
چرا انتخاب نهایی من این آقاست، اما...؟ ✳️ صرف نظر از امکان یا امتناع وحدت میان نامزدهای محترم جریان انقلاب، من در این نوشتار سعی خواهم کرد مسیری که خودم برای انتخاب نهایی از میان دو نامزد اصلی جریان انقلاب یعنی آقایان جلیلی و قالیباف طی کردم را به صورت تصویری توضیح دهم تا به نوبه خودم کمی از این سردرگمی میان بدنه متدینین و انقلابی‌ها در دوگانه جلیلی-قالیباف بکاهم. از سایر دوستان و رفقای اهل فضل و دارای تحلیل خودم می‌خواهم درباره منطق رای به کاندیدای مدنظرشان توضیح شفاف و کاربردی ارائه کنند تا زمینه انتخاب عقلانی برای مردم فراهم گردد. ✳️ من برای انتخاب رئیس جمهورم در شرایط کنونی کشور چند شاخص داشتم و این شاخص‌ها را به ترتیب اولویت مرتب کردم و به هر کدام وزن مربوط به خودش را دادم و سپس هر کدام از این شاخص‌ها را بر این دو نامزد محترم تطبیق داده و به هر کدام از یک تا پنج نمره دادم به این معنا که یک کمترین نمره و پنج بیشترین نمره بود و در نهایت معدل‌گیری کردم و انتخاب نهایی‌ام مشخص شد. شاخص‌ها و توضیحات و نمرات هریک از کاندیداها را می‌توانید در تصاویر مشاهده کنید. ✳️ در نهایت تصریح می‌کنم که در صورت وحدت میان نامزدهای جریان انقلاب بنده رای به کاندیدای مورد اجماع خواهم داد و عمیقا معتقدم انتخاب هر یک از آقایان جلیلی و قالیباف به عنوان رئیس جمهور برکات فراوانی را برای کشور به همراه خواهد داشت. =========================== ۱. کانال جنسیت و عدالت https://eitaa.com/eqbali62
بَلَى مَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ وَاتَّقَى فَإِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُتَّقِينَ۝°° آرے، هر ڪس بہ عھد خويش وفا ڪند و "تقوا" داشتھ باشد، پس بـےگمان خداوند پرهيزڪاران را دوست مےدارد.. سورھ مبارڪھ آل عمران آیھ ۷۶..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[اللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنَ الْهَمِّ وَالْحَزَنِ، وَالْعَجْزِ وَالْكَسَلِ، وَالْبُخْلِ وَالْجُبْنِ ، وَضَلَعِ الدَّيْنِ، وَغَلَبَةِ الرِّجَالِ] خدایا پناه میبرم به تو از هر غم و ناراحتی...
بَلَى مَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ وَاتَّقَى فَإِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُتَّقِينَ۝°° آرے، هر ڪس بہ عھد خويش وفا ڪند و "تقوا" داشتھ باشد، پس بـےگمان خداوند پرهيزڪاران را دوست مےدارد.. سورھ مبارڪھ آل عمران آیھ ۷۶..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
 بسمه تعالی شانه حسین منی وانا من حسین قسمت بیست وهفت «وَ مٰا أَمْرُنٰا إِلاّٰ وٰاحِدَةٌ»(قمر/۵۰) از این امر واحد بر اساس روایت تعبیر کردیم به نور واحد. این نور واحد نورالانوار عالم وجود است. مبدأ و علت خلقت است. پیرامون «حُسِینٌ مِنّي» مطالبی عرض شد که به این نور واحد بر می‌گردد. چون تمامی مخلوقات عالم امکان از این نور واحد منشعب شده‌اند. از جمله‌ی این مخلوقات جسم، نفس، خیال و عقل مبارک امام حسین علیه‌السلام است. عصمت نیز درجاتی دارد؛ یک عصمتی را انسان کامل مستقیم از ذات حق متعال دریافت کرده است، یک عصمتی هم از معصوم دریافت شده است. عصمت چهارده معصوم علیهم‌السلام از حق متعال است اما عصمت حضرت علی اکبر، حضرت ابوالفضل العباس، حضرت فاطمه معصومه و حضرت زینب سلام الله علیهم اجمعین از معصوم است. در برخی از روایات داریم که معصوم به غیر معصومی می‌فرماید: «بِنَفْسي أنت»؛ جانم به فدای تو. قاعده‌ی عالم این است که دانی، فدای عالی بشود و معصوم وقتی سخن می گوید، سخنش از روی تعارف نیست. اگر معصوم مبتنی بر تعارف حرف بزند، بر عصمتش خلل و خدشه وارد می‌شود. هم فعل و هم قول معصوم حجت محض و مبتنی بر اتصال به وحی است. مراد از وحی بحث عام آن است. یعنی مبتنی بر اتصال به غیب نظام هستی است. چون معصوم عقل کل است، هر کاری که انجام می دهد از روی حکمت است. چرا در این جا، معصوم که بالاترین فرد عالم امکان است، می‌خواهد خودش را فدای دانی بکند؟ این «بِنَفْسي أنتَ یا أخي» که اباعبدالله علیه‌السلام خطاب به حضرت ابوالفضل علیه‌السلام می‌فرمایند یا این که حضرت موسی بن جعفر علیهما‌السلام به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می‌فرمایند: «فِداها أبُوها» یعنی چه؟ انسان کامل دارای مراتب است. مرتبه ی اعلی او مرتبه‌ی نور واحد است. به حیث این که او در مرتبه‌ی نور واحد قرار دارد، تمام عالم فدای انسان کامل است. همه‌ی مخلوقات نظام وجود حول محور او می‌چرخند و به طواف وجودی او در طواف هستند. و به حیثی که انسان کامل در مرتبه‌ی عالم طبیعت است، می‌بیند که حضرت معصومه سلام الله علیها در مرتبه‌ی عالم عقل کل هبوط دارد. از حضرت معصومه سلام الله علیها در غیاب حضرت موسی بن جعفر علیه السلام سوال می‌کنند. بی بی نظام هستی تمام سوالات این سائلین را جواب می‌دهند. در راه این افراد با حضرت موسی بن جعفر علیه السلام برخورد می‌کنند. دوباره از حضرت سوال‌ها را می‌پرسند. حضرت می‌فرمایند: «دخترم به شما چه جوابی داد؟» وقتی جواب را می‌گویند، امام می‌فرماید: «فداها ابوها». من هم می‌خواستم همان جوابها را بدهم. حضرت می‌بیند که دخترش به مرتبه‌ی عصمت رسیده، صاحب مقام عقل کل است، علم را از مشکات امامت گرفته. فلذا حضرت در مرتبه‌ی ظاهر می‌فرماید فداها ابوها. یعنی این مرتبه‌ی دانی من فدای این مرتبه‌ی عالی من. سخن اباعبدالله درباره‌ی حضرت عباس علیه‌السلام نیز همین گونه است. در هر صورت ائمه‌ی اطهار علیهم السلام نور واحد هستند. در این مقام نور واحد همگی اشتراک دارند. «کُلُّنا نُورٌ واحِدٌ». این نور واحد مبدا خلقت است. این نور واحد ازلی و ابدی است. حجت حق متعال است. تا خدا بوده و هست که تا و إلی بر نمی‌دارد، این نور واحد هم هست. قدیم است به قدم حق متعال. یا قدیم الاحسان به حق الحسین... از عالم هم این نور واحد برداشته شدنی نیست. این نور واحد در قالب مخلوقات ظهور دارد... ادامه دارد التماس دعا صادقزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا