eitaa logo
دانلود
گوربا کوچولو✨..
آرامشی که 12شب به بعد داره✨>>>>
در سکوت پرسه میزنی در پیچ و خم اتفاقات امروز 🙃
آریس، بدونِ اینکه تلاش خاصی بکنی هم عکسایِ قشنگی میگیری.
آریس، آینده روشن‌تر از چیزیه که الان میبینی. ادامه بده.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسمان گرفته را دوست دارم، چون درک میکنم گرفته بودن و نباریدن را..
ولی من به اندازه اتفاقای بد زندگی بد نبودم
تو سکوت مرا بشنو که صدای غمم نرسد به کسی