eitaa logo
دانلود
هدایت شده از  عبد العرشیا !
شاید مرگ بهترین راه برای خلاص شدن از درد هاست اما من ترسو نیستم و فرار نمیکنم
کاش میشد بیشتر ۲۴ ساعت شب بود !
حس و حالی که شب دارم رو با هیچی عوض نمیکنم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی هیچی دیگه برات اهمیت نداره🥲...
پس از تحمل آن همه درد، کسی که به مقصد می رسد دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.!
_خدایا شکرت که شب رو افریدی✨...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
می‌خواستم محکم بمانم، کوه باشم! در بحر طوفان‌زای وحشت، نوح باشم! خاری به چشم تیره‌ی اندوه باشم! باری، ز دستم بر نیامد گریه کردم..
مژه هاشو رو نگااااا🎀