هدایت شده از عبد العرشیا !
شاید مرگ بهترین راه برای خلاص شدن از درد هاست اما من ترسو نیستم و فرار نمیکنم
هدایت شده از همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."
پس از تحمل آن همه درد، کسی که به مقصد می رسد دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.!
میخواستم محکم بمانم، کوه باشم!
در بحر طوفانزای وحشت، نوح باشم!
خاری به چشم تیرهی اندوه باشم!
باری، ز دستم بر نیامد گریه کردم..