هدایت شده از همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."
پس از تحمل آن همه درد، کسی که به مقصد می رسد دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.!
میخواستم محکم بمانم، کوه باشم!
در بحر طوفانزای وحشت، نوح باشم!
خاری به چشم تیرهی اندوه باشم!
باری، ز دستم بر نیامد گریه کردم..
ادم خیلی وقتا خودش رو قوی نشون میده
،اما به همون اندازه و شایدمبیشتر دلش میخواد از همه کس ناپدید بشه..!
من میتونم هم صحبت خودم باشم بنابراین هیچوقت تنها نمیشم،
من فقط به صورت فیزیکی تنهام ولی تو خلوتِ به شدت شلوغِ خودم زندگی میکنم :))