هدایت شده از چای و ایوون
به هنگاماین ماه و دلتنگیها؛ لطفکنید لینک کانالهاتون (یا آیدی خودتون) رو ارسال کنید اینجا https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
اگر لینک باز نشد،به @jasmina313 پیام بدید.
و این پیام رو داخل کانالتون قرار بدید؛
تا بندهٔحقیر یکعکس تصادفی از قسمتی از بهشتزمین، کربلای ابی عبدالله براتون بفرستم به همراه یک دعایناقابل برای شما پروانه های پاک:)
از طرف جاسمین|چای و ایوون
هدایت شده از چای و ایوون
من رو یاد پرواز کبوترها انداختی مائده،همون کبوترهایی که خونه ای بهتر از حرم ندارن؛ همون کبوترهایی که کسی رو جز ارباب ندارن، میدونی چی میگم؟
میدونی صبحها،توی حرم امام حسین علیه السلام،طبقه بالای حرم که معمولا برای استراحته، شروع میکنند پرواز و بچه ها دنبالشون میدوند..
باشد که اربعین امسال پرندهٔدل و روحمان کربلا باشد:)) آمین
گوربا کوچولو