♦️آیت الله میرباقری درباره توافق :
پمپاژ اضطراب نکنید، رهبری صحنه را
کنترل میکنند
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
پست یک کانال مطرح عبری در تلگرام در واکنش به تجمعات پرحاشیه دیشب:
خشم بیسابقهای در این ساعات خیابانهای پایتخت ایران را فرا گرفته است. هزاران معترض حامی رژیم به درگیریهای مستقیم با نیروهای امنیتی برخاستهاند
وضعیت بحرانی – فریادهای مستقیم علیه ردههای بالای حکومت:
معترضان در تهران سد ترس را میشکنند و خشم خود را مستقیماً به مقامات ارشد رژیم معطوف میکنند. فریادهای شدید توهینآمیز اکنون در خیابانها علیه وزیر امور خارجه عباس عراقچی و رئیس پارلمان محمدباقر قالیباف شنیده میشود.
توافق با آمریکا در خیابان ایران به عنوان «توافق تسلیم» شرمآور و خیانت کامل تلقی میشود.
✍؛ انتقاد کنیم ولی مقابل دشمنان قسم خورده وحدت خود را حفظ کنیم و شعارهای هنجار شکنانه ندهیم
همه خون خواه خون ولی خدا هستیم
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
پست یک کانال مطرح عبری در تلگرام در واکنش به تجمعات پرحاشیه دیشب: خشم بیسابقهای در این ساعات خیاب
ما هم خونخواه خون امام شهیدمان هستیم
و هم با تمام توان پشتیبان نظام مقدس و انقلاب نورانی مان
مطالبه ی حق داریم اما اجازه ی وارد شدن کوچکترین خدشه ای به نظام اسلامی مان را نخواهیم داد
کسی حق اهانت به مسوولان نظام را ندارد و این مورد رضایت الهی نیست
14.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴رائفی پور: اگر قرار بود سر خم کنیم چهار هفته قبل از جنگ توافق میکردیم تا رهبرمان هم شهید نشود
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای دیشب حاج سعید حدادیان در میدان صادقیه تهران
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
🔴 ایندیپندنت: ذخایر نفت آمریکا به پایینترین سطح در بیش از ۴۰ سال اخیر رسیده است
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴صحبتهای امشب روانبخش نماینده مردم قم :
🔹چرا متن توافق با مردم در میان گذاشته نمیشود؟ این همان خطای محاسباتی است.
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
4_5870820037039758243.mp3
زمان:
حجم:
645.2K
🔻مشاور راهبردی قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد/ ده بند شب آتشبس وجود دارد که آن هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نبوده و صرفاً یک بیانیه بوده است
✍عجب مستند به همین ده شرط که به تایید رهبر انقلاب رسید جنگ را متوقف و بسمت مذاکره سرازیر شدند ،حالا جور دیگری ماجرا را تحریف و تأویل میکنند.
✍همین کارها رو میکنند که مردم بی اعتماد و بدبین میشوند.....
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
🔴 بررسی یک اشتباه مهلک!
بنده تذکری رو خدمت همه دلسوزان انقلاب بدم. این تذکر خییییلی مهمه.
🔺 ما بابت این موضوع تا حالا خیلی ضربه خوردیم. دیگه نباید این اشتباه بزرگ رو مرتکب بشیم.
اخیرا دیدم برخی افراد رفتن جلوی برخی ادارات دولتی و دارن به برخی مسئولین کشور توهین میکنند.
🔸 بزرگواران این کار اصلا درست نیست. اولا که خلاف تقواست و ثانیا این کار موجب میشه که مسئولین ضعیف بیان و سوء استفاده کنند.
میان کلیپ فحاشی اون افراد رو میبرن پیش رهبری و میگن ببینید مریدای شما چطور دارن به ما فحش میدن؟!
رهبر انقلاب با دیدن اون توهین ها چیکار میکنه؟
🔸 قطعا ایشون میاد سخنرانی میکنه یا نامه مینویسه و از مسئولین رسمی کشور حمایت میکنه.
بعد همون مسئولین میان پیام رهبری رو بر میدارن و میگن دیدید رهبری از ما حمایت کرد؟ پس دیگه کسی حق نداره از ما انتقاد کنه! هر کسی انتقاد سالم هم بکنه ضد انقلاب و ضد رهبری هست!
ببینید کار نادرست چند نفر به ظاهر انقلابی چه ضرباتی رو به ما میزنه!
🔺 هم رهبر انقلاب تحت فشار قرار میگیره و مجبوره که خیلی مواضع رو نداشته باشه و اعلام نکنه
🔺 هم اکثریت دلسوز انقلابی که انتقادات منطقی هم داشتن مجبور به سکوت میشن!
توهین به مسئولین خصوصا توی خیابون ها نتایج وحشتناکی رو برای همه ما خواهد داشت. کل جبهه انقلاب زیر لگد خواهد رفت...
هر کسی دستش به این افراد میرسه حتما این تذکر مهم رو بده که ما به جای طلبکار بودن از مسئولین تبدیل نشیم به افراد بدهکار به مسئولین!
اینجوری فقط زبان مسئولین ضعیف رو در مقابل خودمون دراز میکنیم!
مومنین باید خیلی زرنگ باشن و توی دام نیفتن....
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat