eitaa logo
حامد فلاحتی
1.3هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
229 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 انقلاب نوشته های مهم 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 اطلاع رسانی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺7 اشکال یک مفسر قرآن بر تفسیر المیزان و برخورد درس‌آموز علامه طباطبایی! ✍حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور: «آیت الله در کاشان به بیان درس مشغول بودند که درس تفسیر ایشان به قدری سنگین بود که ما در آن درس واقعا از گستردگی بیان مطالب و همچنین عمیق بودن آنها گیج می‌شدیم. بعد از فوت ایشان قرار شد ما در لا به لای کتب ایشان جستجو کرده تا اگر دست خطی از ایشان باقی مانده از آن استفاده کنیم که ناگهان به دست خط برخوردیم. ابتدا نمی‌دانستیم که این دست‌خط علامه است و بعد از مدت‌ها این را متوجه شدیم و ماجرا از این قرار بود که آیت الله نجفی به هفت قسمت از تفسیر المیزان علامه طباطبایی ایراد گرفته بودند و علامه طباطبایی طی نامه‌ای به ایشان فرموده بودند بنده تمامی این ایرادها را بررسی کرده و متوجه شدم که حق با شماست و خدا را شاکرم که در زمان حیاتم این ایرادها برطرف شد و برای شما که از من ایراد علمی گرفته اید دو رکعت نماز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌کنم.» 🌐 سایت دفتر تنظیم و نشر آثار آیت الله نجفی کاشانی(صوت دروس و کتب و...) 🆔 @h_falahati
⚡️ رسانۀ مدرن به ساحت تعلّقات و تفکّرات مردم و مسئولان دستبرد می‌زند و به‌صورت ناخودآگاه، دستگاه محاسباتی‌شان را به هم می‌زند و آدم‌های دیگری می‌سازد. سواد رسانه‌ای یک دانش صیانتی در برابر رسانۀ مدرن است. ⚡️ در مواجهۀ تمدنی با رسانۀ مدرن، سواد رسانه‌ای یعنی سواد غلبه بر رسانۀ مدرن. سواد رسانه‌ای یعنی دانش و مهارتی که بتواند قدرت غلبۀ تمدنی به ما بدهد و ما بتوانیم بر این رسانه غالب بشویم و این رسانه را در ساحت تمدنی خودمان بازتعریف و هضم کنیم. 💠 آیت‌الله میرباقری: 🔶 شما اگر بگویید ما مطلقاً از رسانه استفاده نمی‌کنیم او می‌آید و شما را با خودش می‌برد! شما ناچار به مواجهه هستید و رویکردتان هم نباید انفعالی باشد. رسانه یک ابزار سادۀ بی‌خطر نیست که [مثل موم] در اختیار شما باشد؛ مخاطراتی دارد و با تعلّقات و تفکّر شما بازی می‌کند و بسیار پنهان است و آن ایدئولوژی‌ای که [در ضمن خودش] دارد به لایه‌های باطنی مخاطبِ خودش منتقل می‌کند و به فکر و روح و ساحت اندیشه‌اش دستبرد می‌زند و مهارت‌هایش را تغییر می‌دهد و آدم‌های متناسب با خودش را می‌سازد. 🔶 شما یک‌بار می‌گویید من رسانه را می‌آموزم که استفادۀ کامل کنم و این منوط به این است که همه دانش‌های پشتیبان آن را یاد بگیرم. گاهی می‌گویید نه، سواد رسانه‌ای برای محفوظ بودن از آسیب‌های رسانه است؛ هم می‌خواهیم به‌نحوی مواجهه کنیم که منزوی نشویم و هم اینکه اقتضائات تکنیکی آن را بفهمیم و معانی و مبانی و مفاهیمی که در چرخش او در جریان است را بشناسیم تا صیانت ایجاد کنیم. رویکرد سوم، مواجهۀ تمدنی با رسانه است. من رویکرد سوم را می‌پسندم که یک رویکرد فعال است و البته این هم خودش یک عرض عریضی دارد. هرچند سواد رسانه در شکل دوم را هم حتماً باید آموخت تا منزوی نشویم. 🔶 نحوۀ مواجهۀ شما با رسانۀ مدرن که توسط دانش‌ها و اندیشه‌های عمیق فلسفی و دانشی غربی پشتیبانی می‌شود، باید یک مواجهۀ تمدنی باشد؛ یعنی شما صاحب یک رویکرد تمدنی جدید هستید که با تمدن دیگری مواجه می‌شوید، نه این که شما خودتان را تسلیم آن تمدن کنید و یا بخواهید خودِ آن تمدن را دستکاری کنید. شما یک دستگاه مکانیکی ساده را به‌راحتی نمی‌توانید دستکاری کنید. نمی‌توانید بگویید که من یک تمدن را دستکاری می‌کنم و به تمدن اسلامی تبدیل می‌شود. این مواجهۀ تمدنی، نه مواجهۀ زاویه‌نشینی و حاشیه‌نشینی است و نه مواجهۀ انفعالی و از روی تسلیم است، بلکه یک مواجهۀ بزرگ و فعّال تاریخی است که ظرفیت تاریخی و طرح تاریخی می‌خواهد؛ کمااینکه رقبای شما این‌گونه هستند و در برخورد تمدنی به کمتر از هضم کردنِ ما در جهاز‌ هاضمۀ فرهنگی خودشان راضی نیستند‌؛ یعنی می‌خواهند اسلامی باشد که هیچ درگیری‌ای با الگوی توسعۀ غربی نداشته باشد و با الگوهای توسعۀ غرب آشتی کند و به تعبیر امام راحل(ره)، اسلام آمریکایی باشد. یعنی سواد غلبه بر رسانۀ مدرن. در سواد رسانه‌ای ما نیازمند دانش و مهارتی هستیم که بتواند قدرت غلبۀ تمدنی به ما بدهد و ما بتوانیم بر این رسانه غالب بشویم و این رسانه را در ساحت تمدنی خودمان تعریف کنیم و تغییر بدهیم و هضم کنیم. این دانش، تمدن‌ساز است و دانشی است که می‌خواهد رسانۀ تمدنی ایجاد کند. این دانش خودش حتماً لایه‌های بنیادین و راهبردی و کاربردی دارد. 🔗https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/4822 🔗https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/4573 🔗https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/4638 🆔 @h_falahati
حامد فلاحتی
⚡️ رسانۀ مدرن به ساحت تعلّقات و تفکّرات مردم و مسئولان دستبرد می‌زند و به‌صورت ناخودآگاه، دستگاه محا
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆گفتار آموزشی، بینشی و تحلیلی حضرت استاد میرباقری حفظه الله!
🔰 هم می خواهند در حاکمیت باشند هم اپوزیسیون! این حکایت جریان اصلاحات روشنفکری است که وقتی در حاکمیت است هیچ کاری با مردم ندارد و سرگرم آروغ روشنفکری و عیش تنعم منصب و مقام است! وقتی کنار می رود به نام مردم تناقض گفته و اغتشاش را طلب می کند!! آوينی عزیز می گفت: نظام اجتماعی ما ترکیبی دارد که در آن هرگز جایی برای روشنفکر جماعت پیدا نمی شود. آنها موجوداتی هستند هُرهری، بی رگ و ریشه، پا درهوا، گرفتار وهم و خیال، بادگرا و بیگانه با تاریخ، فرهنگ و مردم خویش که اگر هم بخواهند، چیزی ندارند که در مقام دفاع از آن برآیند. حلزون های خانه به دوش، ص13 برای همین است که مردم مذهبی و علاقه مند به مذهب و امام حسین ع در نظر آنها مردم نیستند!؟ نیهیلیسم آن چیزی است که سرنوشت آنها و اتوپیای شان خواهد بود! 🆔 @h_falahati
«خوارج نو» در ایران امروز پیش از این در مقالۀ «تفکر اجتماعی خوارج» بر اصل «گسست میانِ من و دیگری» به مثابه نخستین اصل در اندیشه خوارج پرداخته‌ام، اینکه هرکسی از من نیست در دارالکفر هست. این اصل، پایه‌ای موثر در اخلاق دینداری خوارج و خودشیفتگی و خودارضاییِ دینی و سیاسی آنها در برخوردهای اجتماعی¬ با دیگران بوده و همین نیز موجب انسداد گفتگوی خوارج با اغیار بوده است. آنگاه که این مقاله را می‌نوشتم فکر می‌کردم مصادیق مهم از این جریان را می‌توان در برخی از خطبا و گاه روحانیان لج‌باز در ایران مشاهده کرد، لیکن تجربه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در ایران نشان داد که روحیۀ خوارجی صرفا یک روحیۀ دینی و مذهبی نبوده، بلکه قالب‌های روشنفکری و گاه ریشه‌های دانشگاهی عمیقی دارد، قالب‌هایی که دارالکفرش را از خودی‌ها شروع می‌کند، «دیگری»هایش را از خودی‌ها و «خودی»هایش را از بیگانگان برمی‌گزیند، و به رغم ادعای گفتگوی تمدن‌ها، نمی‌تواند همین گفتگو را در وطن بوجود آورد و بلکه در دام تئوری های جدید خشونت می‌افتد. اصل دیگر در عقاید اجتماعی خوارج، اصل «عدم تبعیض ایمان» است، اینکه ایمان یک امر به هم پیوسته است و قابل تجزیه (بعض بعض کردن) نیست. از این رو کسی یا ایمان دارد و یا ندارد و کافر است. کسانی که گناهکاراند، نمی¬توانند ایمان داشته باشند و کسی هم که ایمان ندارد کافر و مهدور الدم است. دوباره زمانی که این مقاله را می‌نوشتم تصورم این بود که مصادیق این اصل را باید در میان برخی از روحانیون انحصارطلب جستجو کرد، لیکن بعدها دیدم این سخت‌گیری و گاه ساده‌لوحی را می‌توان در میان برخی جریان‌های روشنفکری در ایران نیز پی گرفت. بر اساس چنین اصلی همه باید نابِ ناب باشند و جامعه نیز باید مبرای از خطا باشد (برای همین، این طیف یا سفید سفید می بینند و یا سیاه سیاه). دشوارتر اینکه، نه تنها افراد جامعه باید مصون از خطا باشند، بلکه دولت اسلامی نیز باید خالی از ضعف و اشتباه باشد. از این نظر، اگر دولت جایی مرتکب خطا شود گناه کبیره کرده و «کافر» و «مرتد» می¬شود و در این صورت نه تنها باید از آن سرپیچی کرد بلکه باید با ایشان «جهاد» نمود. (اصل «استعراض» یا «اعدام مرتدان»). قاعدۀ دیگر در رفتار اجتماعی خوارج تقدم «شور» بر «عقلانیت» است. شور و هیجانات نفسانی (passion) همواره یکی از محوری¬ترین پرسش¬ها در اندیشه سیاسی بوده و هست. اندیشمندان بسیاری مانند اسمیت و پاسکال و دیگران در مورد امکان مهار (harnessing) و یا سرکوب (repressing) هیجانات نفسانی و غریزی سخن گفته¬اند و کسانی نیز با عنوان کردن "کنترل آتش با آتش"، شورهای نفسانیِ خطرناک را قابل کنترل با شورهای و هیجانات دیگر تلقی کرده اند. در این باره برخی نیز تأکید کرده‌اند که تا زمانی که شورهای نفسانی از رهگذر عقل و اندیشه تعدیل نشود (تبدیل به interest نشود) نظم اجتماعی بوجود نمی‌آید. آنگاه که این مقاله را می‌نوشتم دوباره مصادیق آن را در میان برخی از جریانات مذهبی و گروه‌های به اصطلاح فشار انقلابی می‌دیدم، لیکن الان که تحولات پیرامونی‌ام را می‌بینم تقدم هیجانات و شورهای کور نفسانی بر عقل و اندیشه، و تقدمِ تعصب‌های کور بر قانون و اخلاق را در جریان‌های مدعی مدرنیته درایران بوضوح می‌بینم. به نظرم آنچه در دو سویۀ به اصطلاح نخبگانی ایران می‌توان مشاهده کرد، دو گونه از خوارج‌بودگی است که مسیرهای گفتگو را از هر دو سویۀ عرفی و مذهبی در ایران به انسداد می‌برد و تراکمی از نفرت و خشونت را در جامعه بوجود می‌آورد. جنس این خوارج‌بودگی در ایران، جنس اخلاقی است و نه اندیشه‌ای، و باید آن را در نظام پر از عیب آموزش و پرورش‌مان چاره کنیم. لیکن عجالتا امروزه لازم است دلسوزان نظام از هر دو طرف برای شنیدن از یکدیگر (حسن الاستماع به مثابه اساس در صورتبندی گفتگوهای سازنده) اندیشه کنند و زمینه‌های لازم را برای ایجاد ارتباطی موثر با یکدیگر و گفتگو با نسل منتقد و گاه معترض (که بسیاری از آنها در خانه هستند و نه در خیابان) فراهم آورند. یکی از نقطه‌های مهم گفتگو که باید در مورد آن فکر کرد و به توافقی در سطح ملی رسید، «فرایند مسالمت‌آمیز نقد و مکانیسم‌های قانونی آن» است تا بتوان انتقادات دلسوزان انقلاب و نخبگان جامعه برای اصلاح رویه‌ها و اقدامات به موقع را شنید. دکتر حبیب الله بابایی 🆔 @h_falahati
🔻چه اتفاق جالبی چند روز پیش بی‌بی‌سی باصدای بلند ازدفاع راجر واترز خواننده بریتانیایی ازاغتشاشات ایران گفت وحالا همان شبکه ازین خبرداد که لهستان او را عنصر نامطلوب دانسته و کنسرتش را لغو کرده چرا؟ چون از زلنسکی انتقاد کرده! اینجا اما با سلبریتی اغتشاشگر (نه منتقد) مماشات می‌کنند. 🆔 @h_falahati
👓 امریکا با هایی که سیاست‌های کلی امریکا را نقد می‌کنند و اذهان عمومی را جهت مخالف می‌دهند چگونه برخورد می‌کند؟! ❗️ الکس جونز یکی از مجری های معروف امریکا گفته بود ۱۱سپتامبر و حادثه کشتار یکی از مدارس امریکا است و حکومت دروغ می‌گوید! دولت امریکا او را نقره داغ کرد و مبلغ ۴۵میلیون دلار جریمه کرد! (برای فهم بزرگی عدد، به پول ما حدود ۱۳۰۰میلیارد تومن! عددی که تقریبا مساوی با ندادن و حبس طولانی مدت است!) 🔹 بعد اینجا همه بازیگرا می‌گویند چرا اجازه حرف زدن به ما نمی‌دهد! پس ننه جون ماست که از واکسن‌کرونا تا برجام و انتخابات و داروی ترک اعتیاد و فقه و حقوق راجع به همه چیز اظهار نطر می‌کنه آخر هم صداسیما ۳۰میلیارد تو حلقش می‌ریزه؟!!! حوزه توییت 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 علیرضا نقویان: 🔹چه کسی گفته این مدل ارشاد کنیم؟ 🔹سرتیتر آبروریزی رسانه‌های بزرگ دنیا شده‌ایم/ اعتمادآنلاین 🖊 باز حادثه ای شد و این صاحب منبر لجوج زبان گشود!! در دنیا که ظاهرا به هیچ کس بخاطر این دروغ ها و اکاذیب قرار نیست پاسخ دهید علاوه بر اینکه قتل به گردن نظام افتاد موارد هم متعدد شد؟! نظام دروغگو هم شد؟! امیدواریم در قیامت پاسخ این منبر حرامتان را بگیرید که هم و غم شما تهمت به نظام دینی است! آنهم نظامی که همه ارکانش بسیج هستند در این ماجرا مقصر را بیابند!؟ ماجرایی که یک حادثه است اگر نگوییم توطئه است. در بزنگاه تاریخی در جبهه ظلم ایستادید!؟ 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضربه ای که سیاسیون اصلاحات و باند پیر و پاتال منتظری و منافقین و سلطنت طلبها و البته سلبریتی ها به حیثیت انقلاب زدند این است!! در شبکه های خارجی از ما چه می گویند! 🆔 @h_falahati
پرسش های اساسی جنگ.pdf
17.83M
پیشنهاد کتاب پرسش های اساسی جنگ یک کتاب خوب برای بخش های اساسی راجع به جنگ و علل تداوم آن پس از فتح خرمشهر است. جریان شناسی سوال راجع به جنگ و پاسخ به آنها از موضوعات جذاب فصل سوم و چهارم کتاب است. 🆔 @h_falahati
اروند فیلم خوب و قابل تحسینی است که بازیگر اصلی نقش را فوق العاده ارائه کرده است. چند سکانس این فیلم قابل تحمل نیست. یادم هست سال ٩۵ که آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نارمک رفته بودم برخی از این صحنه ها را به چشم از زجری که جانبازان دفاع مقدس می کشند را مشاهده کردم. داستان جانبازی بازمانده از کربلای ۴ که شهادت قواصان توسط رژیم بعث را به یاد می آورد. این فیلم یکی از فیلم های ماندگار دفاع مقدس است. پیشنهاد فیلم 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هشدار جدی رئیس قوه قضائیه به بازیگران و آتش بیاران معرکه اغتشاشات حجت الاسلام محسنی اژه ای: 🔹کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید 🖊انشالله منتظریم! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 آشوب‌گران با سلاح‌های سرد و گرم، محارب هستند رئیس دیوان عالی کشور: 🔹تعرض به باورهای دینی، تعرض به ناموس مردم، به اموال عمومی و اموال مردم و تعرض به جان حافظان امنیت از مصادیق بارز اخافه است. 🔹افرادی که در جریان آشوب‌های اخیر با سلاح‌های سرد و گرم، مرتکب این جنایت‌ها شدند «» هستند. 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی حرف دل یک سلبریتی (حمید فرخ‌نژاد) از زبونش می‌پرد! این جماعت طرفدار مردم‌اند! فقط یک دراز گوش این ادعا را باور می‌کند 🆔 @h_falahati
ممکن است گمان کنیم که چرا این مواضع را می گیرند!! فاجعه ای که سلبریتی ها رقم زده اند را نمی دانند؟ سیاسی هستند و در پشت مفاهیم فریبنده پنهان می شوند؟ حقوق و قانون را درک نمی کنند و برخی را در برابر آن خاص دانسته ویژه پروری می کنند!؟ مصالح عمومی را درک نمی کنند و درکی از فاجعه آفریده شده ندارند؟! خیر! به نظر در آرمان انقلاب، عدالت و پایبندی به آن دچار بی باوری هستند لذا اکنون این وضعیت را برای توده ها بوجود آوردند!! جوان کف خیابان که با نوشتن و گفتن این به اصطلاح هنرمند! تحریک شده مجازات شود و نورچشمی ها راست راست قرارداد جدید و پول جدید بگیرند!؟ 🆔 @h_falahati
❇️ بيانیه انقلابی و روشنگرانه آیت الله نجم الدین طبسی در مورد وقایع اخیر 📝 آنچه مایه تعجب است همراهی عده‌ای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند. 📝 شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنی‌ها هم موضع می‌گرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم می‌کردید. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ 🏴 هتک حرمت به زنان مسلمان، برداشتن چادر از سر زنان مؤمنه و محجبه، آتش‌زدن قرآن و مساجد، کشتن مأمورین انتظامی و افراد عادی و عابر و جسارت به حریم مرجعیت و نظام اسلامی به بهانه فوت یک شهروند (مرحومه امینی) از اقدامات خرابکارانه و جنایت‌بار و در راستای با خدا و مقدسات اسلامی و در حکم و فساد فی الأرض است. ❗️آنچه مایه تعجب است همراهی عده‌ای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند. ‼️ عجبا جرم این همه جنایت و ارتکاب محرمات کمتر از فوت مرحومه امینی است که برای او عزا می‌گیرند و یا با صدور بیانیه، موضع‌گیری می‌کنند؛ اما نسبت به شهادت و یا آتش‌زدن مأمورین انتظامی مظلوم و در عین حال شجاع و وظیفه‌شناس کشور ساکت‌اند؟! و یا چادر از سر نوامیس مسلمین کشیدن و هتک حرمت به محجبه‌ای که از خانواده شهدا بود سخنی در محکومیت آن نمی‌گویند تا لااقل بگوییم اینها مسلمان هستند و دارند و نسبت به این جنایات و هتک حرمت‌ها هم حساسیت دارند. مسجد و قرآن کریم را می‌سوزانند و بی‌مهابا به مقدسات اسلامی جسارت می‌کنند، اما اینان هیچ احساسی از خود نشان نمی‌دهند، إِنَّكَ لَاتُسْمِعُ الْمَوْتَى. ❓راستی این همه جنایت و هتاکی به مقدسات که این طیف هم در آن شریک هستند گناهش کمتر از مرگ خانم امینی است؟ ♨️ البته مراجع ذی‌صلاح، جریان را پیگیری و به وظیفه دینی و ملی خود عمل می‌کنند، ولی به خود آیید، ترسم که به کعبه نرسی ای اعرابی! و از مواضع قبیح و خجالت‌آورتان توبه کنید و برگردید تا گرفتار لعنت و نفرین نسل‌های آینده قرار نگیرید همانطوری که امروز منفور و مطرود و مورد لعن این نسل هستید. این فرهنگ بی‌بند و باری را شما به راه انداختید و به ارمغان آوردید و جامعه اسلامی ما را گرفتار همان سیاست بی‌بند و باری غربی کردید و بر اجرای سند 2030 شیطنت ورزیدید و در این مسیر باطل کوتاهی نکردید؛ ولیکن خداوند مکر و حیله و نیرنگ تان را برملا ساخت و رسوای خاص و عام شدید. 🔻 شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنی‌ها هم موضع می‌گرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم می‌کردید. شما اگر اعتراضی دارید به قانون اعتراض کنید، چرا نهادها را زیر سؤال می‌برید؟ ⁉️ چرا در برابر تضعیف نظام اسلامی سکوت می‌کنید؟ چرا با اقدامات سخیفتان این انقلاب اسلامی را که امانت و یادگار و هزاران شهید و جانباز است، مورد خدشه قرار می‌دهید؟ چرا با شبکه‌های معاند و حکومت‌های جعلی و رو به زوال و دیکتاتور همصدا می‌شوید؟ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ العَمی في البَصر وَالبَصيرة. اللّهم إني قد بلغت. 🕌 قم مقدس 🖋 نجم الدین طبسی 📅 ۱۴۰۱/۰۷/۰٢- ٢۷ صفر ١٤٤٤ 🆔 @h_falahati