eitaa logo
حامد فلاحتی
1.3هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
241 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 انقلاب نوشته های مهم 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 اطلاع رسانی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺گویا قبول حکم بازگشت موقت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار یعنی افتادن در مسیری که میتواند برخورد با آنها را (بخاطر برخی خلأها و استفساریه‌ها) سختتر و حتی ناممکن کند؛ شاید به عملکرد سازمان سنجش ایراداتی وارد باشد اما جا دارد دولت سیزدهم از تمام توان حقوقی‌اش برای دفاع از رییس این سازمان (بخاطر مقاومتش در قبال بازگشت متقلبین به دانشگاه و اجرای بهتر عدالت آموزشی) استفاده کند! ☑️انقلابی 🖋 دولت از این مشکل و مساله مهم نگذرد از مقاومت رئیس سازمان سنجش باید تقدیر کرد متأسفانه توجیحات مسوولین برای پذیرش این متقلبین عجیب است و می گویند خلأ قانونی داریم چون اینها داوطلب بوده اند و قانون می گوید دانشجو؟! 🆔 @h_falahati
👓 مشروطه و خصوصا شیخ فضل‌الله نوری هنوز هم بحث روز است! 🔹 عبارات موهن رسانه اصلاح طلب درباره شیخ فضل الله حاکی از کینه عمیق غربگرایان از وی بعد از ۱۲۰سال است! ❗️ مخالف مدرنیته، رادیکال، بنیادگرا و... برچسبهایی است که به این شهید معظم وارد می‌شود! حوزه توییت 🆔 @h_falahati
حوزه و روحانیت ٧.mp3
13.77M
سلسله جلسات و جلسه هفتم حوزه و خدمات اجتماعی! و وظایف روحانیت 🆔 @h_falahati
عدل الهی طرح بحث.mp3
5.43M
بازخوانی اندیشه های ره کتاب الهی، طرح مساله 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید مصطفی ، در سال ۱۳۳۷ در اصفهان به دنیا آمد، در ایام نوجوانی وارد حوزه علمیه شد. در سلک شاگردان خاص درآمد. از بنیان‌گذاران لشگر ۱۴ امام حسین بود و عاقبت در ۱۵ مرداد ۱۳۶۲ در عملیات والفجر۲ به شهادت رسید و جاویدالاثر شد. یادشان جاودانه و راهشان پر رهرو باد! 🖋نور الهی یک چیز دیگر است این افتادگی و حقیقت بینی که در استاد مصباح یزدی ره بود در کسی به راحتی یافت نمی شود! 🆔 @h_falahati
مصاحبه حاشیه ساز جماران و چند ملاحظه درحالی که اظهارات و سخنان آیت الله احمد بهشتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در گفت‌وگو با سایت اصلاح طلب جماران، ارگان رسانه ای موسسه تنظیم و نشر مورد استقبال رسانه های معاند و مغرض قرار گرفته، وی شیطنت ها و غرض ورزی های صورت گرفته در قبال اظهاراتش را در تضاد با رسالت حرفه ای رسانه ای ارزیابی کرد و به انتقاد از این برداشت های ناصواب پرداخت. آیت الله احمد بهشتی، در خصوص مصاحبه خود و سوءاستفاده ضدانقلاب از محتوای این مصاحبه اظهار داشت: بنده با مجازات و تنبیه کاملا موافق هستم زیرا دین ما دین بشارت و انذار است. 📎 ادامه خبر 🌐https://rasanews.ir/0036PG 💯 🆔 @rasanewsagency 🖋 آقایان نمی شود کمی بیشتر دقت کنید هرروز یک شخصیتی با این سایت های معلوم الحال مصاحبه می کند و در چنبره ی رسانه ای آن قرار می گیرد؟! احساس نمی کنید دارید هزینه می تراشید! خب مصاحبه نکنید که بعد تکذیب بفرمایید! 🆔 @h_falahati
ضمن تشکر از اعتراف شما به بدهی سنگین دولت! آقای مثلا کارشناس خبره ی دولتی! شما قبلا این منابع را مصرف کرده اید متوجه حجم بدهی دولت قبل نیستید؟ چون در ایام زجر و گرفتاری مردم برای تفریح به بلندی های لاکچری اطراف تهران می رفتید و عکسش را پخش می کردید!! دستاوردسازی برای دولت دهه تعطیل خیلی تعجبی ندارد! ضمنا مذاکره هم که بلد نبودید نکند سرقفلی مذاکرات در ایران الی الابد برای شماهاست! 🆔 @h_falahati
🔻رخنه‌ی لیبرالیسم در جبهه‌ی انقلاب 🖊 مهدی جمشیدی ۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبهه‌ی انقلاب، نسبت به غیرانقلابی‌ها، ملایم و منعطف و مدارایی‌اند اما انقلابی‌های اصیل را به‌شدت، طرد و‌ نفی و سرکوب می‌کنند. اگر اینان به انقلابی‌های اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکرده‌اند، ولی اگر انقلابی‌های اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسست‌آفرین و وحدت‌شکن هستند. در واقع، سیئات انقلابی‌های اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم. ۲. تعبیر دقیق‌تر و‌ زیباتری که می‌توان درباره‌ی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابی‌گری‌شان، از برخی ظواهر و صورت‌ها فراتر نمی‌رود و عمق هویتی ندارد. وانمود می‌کنند که انقلابی‌اند، اما دچار چرخش و دگردیسی شده‌اند. ۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدم‌های دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند چه باشند.‌ ۴. در دهه‌ی اخیر، عده‌ای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیت‌الله خامنه‌ای هم‌ در مقابل‌شان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأت‌گرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمی‌برند. من اینان را التقاطی می‌دانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است. ۵. برخی از انقلابی‌ها کوشیدند ادای اصلاح‌طلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالت‌ها بریدند و به اصیل‌ها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتن‌شان با اصلاح‌طلبان، هیچ‌گاه توضیح ندادند. نرم‌نرمک چرخیدند. ۶. درباره‌ی «برجام» و «فضای مجازی» و‌ «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاح‌طلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمه‌ی استدلال‌های اقتباسی خود می‌کنند. ۷. حاج‌قاسم را نیز از آن خود می‌دانند؛ همان کسی‌که می‌گفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» می‌تواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمی‌پسندید. نمی‌دانند سیاست حاج‌قاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام می‌دانستند و هم فتوحات منطقه‌ای حاج‌قاسم را می‌طلبیدند. ۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفته‌اند: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی. اینان چون در مرحله‌ی خودسازی، شکست خورده‌اند، اراده‌ی انقلابی ندارند و به‌جای جامعه‌سازی، در پی جامعه‌سنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند. ۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانه‌ی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاح‌طلبان. ۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبهه‌ی انقلاب، التقاطی شده‌اند. کلیدواژه‌هایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبی‌شدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همه‌ی اینها روایت غلط دارند. ۱۱. از اصول بریده‌اند اما انتظار دارند که همچنان در هسته‌ی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما می‌گویند «تنگ‌نظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کرده‌اند. دایره‌‌ی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشی‌های دوره‌ای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزش‌ها. ۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصول‌گرایی نسبت می‌دهم. روح بازرگان در بخش عمده اصول‌گرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفه‌های آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاح‌طلب و‌ چه انقلابی. ۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالایی‌ها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنه‌ی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر می‌رویم و به نخبگان می‌رسیم، موارد استحاله بیشتر می‌شوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاین‌رو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری‌»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد. ۱۴. از هرچه که واسازی‌شان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بی‌درنگ، واکنش منفی نشان می‌دهند و برآشفته می‌شوند. نگرانند که مبادا نسبت‌های فکری و هویتی پنهان‌شان با اصلاح‌طلبان آشکار شود. می‌گویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات می‌گوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کرده‌اند. ۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصول‌گرایی» می‌گذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکان‌های انقلاب را به زنجیر بسته‌اند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کرده‌اند. دکتر جمشیدی 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 🇹🇷 صلوات بلدی؟!! امپراطوری عثمانی با حاکمان ظالم سنّی فقط چند حکم اسلامی را عمل می‌کرد، اما امپراطوری بریتانیا و شرکایش همین را هم تحمل نکردند و با تمام قوا به عثمانی تاختند تا آن را منهدم کنند! ❗️ علمای بزرگ ما در برابر حمله به عثمانیِ سنّی حکم جهاد دادند! ⚠️ چرا؟!! در این فیلم واضح است! ترکیه حدود ۱۰۰سال بعد از فروپاشی عثمانی و اصلاحات توسط آتاتورک حتی صلوات را هم تحمل نکرده است! امروز جوانان ترکیه حتی از فرستادن هم عاجزند! ❗️ برخی آخوندهای نشسته در قم هنوز در حال استخاره که آیا از نظام دفاع کنیم یا خیر! از سلف صالح بیاموزید که جلوی کفر، حتی از عثمانی حمایت و دفاع می‌کرد! حوزه توییت 🆔 @h_falahati