- به هر دلبستنم عُمری پشـیمانی بدهکارم ؛
نباید دل به هرکس بست، اما دوستت دارم..
- چندتا از طرفدارها، با علاقه و ذوق از این اتفاقِ قشنگِ امروز نوشته بودن..
منم بگم خالی از لطف نیست..
حقیقتا نمیدونم برای چندمین بار،
اما امروز هم افتخار کردم به شخصی که به عنوانِ الگو برای خودم انتخاب کردم :)
به منشش، ادبش، تواضعش و البته برادر و رفیقش..❤️🩹
چقدر قشنگ بود حسُ حالِ اون دقایقی که سیدحسنین، با ذوقِ وجودش از برادرش تعریف میکرد و قشنگتر شد وقتی که از سرِ تواضع و به جهتِ مغرور نشدن،
حاجحامد سرشونو پایین انداختن..
الحمدلله..!
هزاران بار الحمدالله بابتِ اینکه سرِ راهم قرار گرفتید..
و بازم چون کاری از دستم بر نمیاد، رو میارم به دعا و میگم، خداحفظتون کنه:))✨
- سَـرِ ارادتِ ما و آسـتانِ حضـرتِدوســت..
که هرچه برسرِ ما میرود ارادتِاوست.. :)