- با چشمِ تــو از هردو جهان گوشه گرفتیم...
مائیم و تو اِی جـٰـان که جگرگوشهی مایی :))
- تو تَمنای من و یارِ من و جــــٰــانِ
منی ؛
پس بــمان تا که نمانـم به تَمــنای
کسى.. :)
- در مــن بِـدَمی، مــن زنده شــوم...
یك جـٰـان چه بُوَد، صد جـٰـانِ منی:)