- بـه خـودم آمــدم انـگـار تـویی در مَــن
بود...
این کمی بیشتر از دل به کسی بستن
بود. :)
- سخن، بى تو مگر جـاىِ شنیدن دارد؟
نفس، بى تو کجا نـاىِ دمیدن دارد؟ :)'
26.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چهلوسه سالِ پیش، صدایی متولد شد...
وَ اکنون، آنصدا، آرامشبخشِ دلهایِما شده است🫀"
تولدتون مبارك جنابِ شمسالقُراء :)✨
@haamehr