اصلاً قبول حرفِ شما ، من روانیام ؛
من رعد و برق و زلزلهام ، ناگهانیام .
این بیتهای تلخِ نفسگیرِ شعلهخیز ،
داغ شماست خیمه زده بر جوانیام !
رودم ! اگرچه بیتو به دریا نمیرسم ؛
کوهم ! اگرچه مردنی و استخوانیام ..
من کز شکوه روسریات کم نمیکنم ..!
من ، این من غبار ، چرا میتکانیام ؟ :)
بگذار روی دوش تو باشد یکی دو روز ،
این سر که سرشکستۀ نامهربانیام ..
کوتاه شد سیوسهپل و دو پلش شکست ،
از بعد رفتنت گل ابرو کمانیام ..
این بیت آخر است ، هوا گرم شد ؛ بخند !
من دوستدار ِبستنی زعفرانیام :)❤️🔥
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
- 🌱.
همیشه میترسیدم ، که کسانی که دوستشان دارم را از دست بدهم ؛
حالا اما نمیدانم ، کسی هم هست که ترسِ از دست دادنِ مرا داشته باشد ..؟
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
•~•~•~❃~•~•~•
عاشق شوید ،
نه به خاطر بوسه و هم آغوشی ؛
عاشق شوید به خاطر تمرکز روی یک نفر !
"وفاداری" لذت دارد ..💗
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
سوختنت را تماشا نخواهم کرد ؛
اگر راهی برای نجات ِتو نباشد ،
همراه ِتو خواهم سوخت ..﹡
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا گریه میکنی ..؟ :)
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I