۰࣪⭑هَـبــاء .
- 🌱.
همیشه میترسیدم ، که کسانی که دوستشان دارم را از دست بدهم ؛
حالا اما نمیدانم ، کسی هم هست که ترسِ از دست دادنِ مرا داشته باشد ..؟
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
•~•~•~❃~•~•~•
عاشق شوید ،
نه به خاطر بوسه و هم آغوشی ؛
عاشق شوید به خاطر تمرکز روی یک نفر !
"وفاداری" لذت دارد ..💗
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
سوختنت را تماشا نخواهم کرد ؛
اگر راهی برای نجات ِتو نباشد ،
همراه ِتو خواهم سوخت ..﹡
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا گریه میکنی ..؟ :)
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
- 🎞 .
فکر کردی چون چشمای قشنگی داری حق با توعه؟
همینطوره ! درست فکر کردی .
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I