۰࣪⭑هَـبــاء .
سوختنت را تماشا نخواهم کرد ؛
اگر راهی برای نجات ِتو نباشد ،
همراه ِتو خواهم سوخت ..﹡
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا گریه میکنی ..؟ :)
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
- 🎞 .
فکر کردی چون چشمای قشنگی داری حق با توعه؟
همینطوره ! درست فکر کردی .
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
- 👤 .
خیسیِ چمن هایِ میانِ انگشتانِ پاهایم گویی نجوا میکرد که من هنوز زندهام"
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی نمیتونی با بقیه حرف بزنی.. :
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
- ☁️ .
گاه میاندیشم ؛
خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید ؟
آن زمان که خبر مرگ مرا ،
از کسی میشنوی ؛
روی زیبای تو را ؛
کاشکی میدیدم ،
شانه بالازدنت را - بی قید -
و تکان دادن دستت که - مهم نیست زیاد -
و تکان دادن سر را که :
« عجب ! عاقبت مُرد ؟ افسوس ! »
کاشکی میدیدم ..!
با خود میگویم :
چه کسی باور کرد ؟
جنگل ِجان ِمرا ،
آتش عشق تو خاکستر کرد ..🪐
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I